تصاویر هواوی پی 30 لایت شایعات سه لنز دوربین برای این میان رده را تایید می کند

0
304
تصاویر هواوی پی 30 لایت شایعات سه لنز دوربین برای این میان رده را تایید می کند

موبایل هواوی پی 30 لایت با سه لنز دوربین روانه بازارفروش می شود. روز گذشته تصاویری توسط وب سایت TENNA منتشر شد و اخبار جالبی را در مورد این گوشی هوشمند به همراه آورد.

بر اساس تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود و بریدگی صفحه نمایش قطره ای شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند، بر اساس اخبار منتشر شده لنز های 20، 16 و 2 مگاپیکسلی ساختاری مناسب را برای طرفداران عکاسی فراهم می کند. با این تفاسیر می توان هواوی پی 30 لایت را اولین میان رده هواوی با سه لنز دوربین در نظر گرفت.

هواوی پی 30 لایت هواوی در دو نسخه روانه بازار می شود که مشخصاتی کاملا مشابه هم دارند و تنها در دو منطقه مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد، این دستگاه دارای شماره مدل MAR-AL00 و کدنام Marie Claire است.

در کنار دوربین صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز جذابیت های جالبی دارد، این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.15 اینچی دارد و رزولوشن فول اچ دی پلاس برای این گوشی هوشمند میان رده قابل پیش بینی است، میان رده جدید هواوی با نسبت تصویر 19.3 به 9 روانه بازار فروش می شوند.

در کنار موارد یاد شده هواوی به صورت رسمی اعلام کرده است که این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 710 و فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می برد. حال باید دید میان رده جدید هواوی در کنار پرچمداران سری پی هواوی این برند را می توان به رویای خود یعنی رسیدن به پرفروش ترین برند کمک کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها