موتور الماس دار لاکچری هارلی دیویدسون

0
2803

کالاسودا – موتور سیکلت هارلی دیویدسون که با الماس های پوشانده شده میتواند گران قیمت ترین موتوری باشد که تا کنون طراحی شده است.

فلسفه پشت طراحی این موتور به شرکت ساعت و جواهرسازی سوئیسی Buncherer برمیگردد. طراحی این موتور سفارشی آبی زمان زیادی را برده است و در واقع ورژنی جدید مشابه با ساعتهای لوکس سری Blue Edition این برند سوئیسی است.

ارزش این موتور بسیار بالاست، چرا که ۳۶۰ الماس در آن بکار رفته است. یک گروه الماس ۵.۴۰ قیراطی در این موتور سیکلت لاکچری به کار رفته است. بر روی بدنه شیشه ای این موتور میتوانید این الماس را نگاه کنید.

بنابراین مالکین این موتور باید مراقب دستبردهای احتمالی آن باشند! محفظه موتور در هنگام روشن شدن نوری به رنگ آبی روشن از خود ساطع میکند، زین از جنس چرم دست ساز و اصل است و قاب و رینگ و جعبه دنده با رنگ آبی رنگین کمانی رنگ آمیزی شده اند.

موتور آن ۱۰۰ اسب بخار و به صورت V-twin همراه با یک سوپاپ کنترل شده با اثرانگشت و حداکثر سرعت ۱۱۶ مایل بر ساعت در کنار ایمنی زیاد است. این موتور گرانقیمت، قیمتی نزدیک به ۲ میلیون دلار دارد و یکی از گران قیمت ترین موتورهای لاکچری هارلی دیویدسون در دنیاست.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها