اشتراک موسیقی های پاندورا در استوری اینستاگرام ممکن شد

0
434
اشتراک موسیقی های پاندورا در استوری اینستاگرام ممکن شد

سال گذشته ، اینستاگرام اعلام کرد طی همکاری با اسپاتیفای کاربران می توانند موسیقی را از اسپاتیفای به استوری اینستاگرام خود اضافه کنند. اکنون پاندورا نیز این امکان را اضافه کرده و می توانید از موزیک های پاندورا در اینستاگرام خود استفاده کنید.

حرکت های جدید اینستاگرام در بخش موسیقی

بنابراین اگر از اسپاتیفای استفاده نمی کنید اما همچنان دوست دارید از این ویژگی استفاده کنید، خبر خوبی برایتان داریم، زیرا پاندورا نیز پشتیبانی از استوری های اینستاگرام را اعلام کرده است. اینستاگرام که این روزها خبرهای خوبی برای علاقه مندان به موسیقی دارد، چندی پیش نیز اعلام کرد در بخش استوری خود، متن اهنگ ها را در قالب استیکر به استوری ها اضافه خواهد کرد.

اینستاگرام سال گذشته ویژگی موسیقی را به بخش استوری اضافه کرد و کاربران با کمک آن می توانند روی پس زمینه پست هایشان موسیقی اضافه کنند و کلیپ های خاصی را برای تصاویر یا فیلم های خود بسازند. اکنون نیز همکاری با پاندورا را آغاز کرده است.

حرکت های جدید اینستاگرام در بخش موسیقی

اشتراک آهنگ های پاندورا در استوری اینستاگرام

این بدان معناست که علاوه بر Spotify ، کاربران همچنین می توانند از فهرست آهنگ ها و پادکست های پاندورا که هم برای اضافه کردن به استوری خود استفاده کنند. مطابق اعلامیه پاندورا ، “قرار بود موسیقی های جذاب و پادکست ها در استوری به اشتراک گذاشته شوند.

به همین دلیل ما هیجان زده هستیم که از امروز ، کاربران پاندورا در تمام رده های این سرویس می توانند آهنگ ها ، آلبوم ها ، پادکست ها ، لیست پخش یا ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود در پاندورا را از طریق استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارند و همچنین به آنها دسترسی رایگان به کل لایبرری موسیقی پاندورا و پادکست ها را می دهد! “

اشتراک آهنگ های پاندورا در استوری اینستاگرام

نحوه ادغام اهنگ پاندورا در استوری اینستاگرام

اگر آهنگی در پاندورا که دوست دارید در اینستاگرام آن را به اشتراک بگذارید، می توانید روی آن کلیک کرده که در آنجا می توانید در صورت انتخاب در پاندورا مستقیماً به آن دسترسی پیدا کنید. پاندورا همچنین خاطرنشان می کند اگر کاربرانی که روی آهنگ کلیک می کنند اما در سرویس Pandora Premium مشترک نیستند، باز هم می توانند به صورت رایگان به محتوای اشتراک گذاشته شده دیگران در استوری ها دسترسی پیدا کنند، اما پس از مشاهده یک تبلیغ کوتاه این امکان به وجود می آید. این بخشی از ویژگی دسترسی به سرویس پریمیوم پاندورا است.

نحوه ادغام اهنگ پاندورا در استوری اینستاگرام

استوری هنرمندان در اینستاگرام

جالب است بدانید که شبکه اجتماعی موسیقی محور اسپاتیفای، ویژگی ای مانند استوری اینستاگرام را معرفی کرده است که به هنرمندان اجازه می دهد دیدگاه های خود را با طرفداران خود به صورت استوری اسپاتیفای در میان بگذارند.

پیاده سازی این ویژگی در این پلتفرم به هنرمندان آزادی کامل می دهد که حقایقی را در مورد روند ساخت آهنگ ها و مراحل آنها با هواداران خود به اشتراک بگذارند. برگه های استوری در پایین قسمت Now Playing ظاهر می شود و به شما اجازه می دهد که روی کارت زده و آن را ببینید. با بالا کشیدن آن می ‌توانید به اطلاعات موجود در این بخش، همزمان با گوش دادن به موسیقی در حال پخش دسترسی پیدا کنید.

استوری هنرمندان در اینستاگرام

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها