موس هوشمند لنوو با قابلیت های کاربردی رونمایی شد

0
223
موس هوشمند لنوو با قابلیت های کاربردی رونمایی شد

موس هوشمند لنوو با قابلیت های ورودی صوتی و پشتیبانی از ترجمه زبان در اختیار کاربران قرار می گیرد، کمپانی مشهور و قدرتمند لنوو این محصول را با قیمتی در حدود 43 دلار روانه بازار فروش می کند.

این موس جذاب در کنار ویژگی های یاد شده قابلیت ترجمه در زمان واقعی را دارد و همچنین شما قابلیت کنترل صدا را نیز دارد. این موس هوشمند ویژگی جذابی به عنوان تکنولوژی تشخیص صدا دارد که توسط استارتاپ Keda Xunfei توسعه پیدا کرده است. این ویژگی می تواند در بخش های مختلف این ابزار نظیر ورودی صوتی و ترجمه انگلیسی و.. مورد استفاده قرار گیرد. ورودی صدا قابلیت پشتیبانی از زبان چینی و انگلیسی را دارد. این نرم افزار قابلیت ترجمه به زبان های فرانسوی، ژاپنی و حدود 27 زبان دیگر را دارد.

قابلیت های جذاب موس هوشمند Lenovo

قابلیت های جذاب موس هوشمند Lenovo

بر اساس اخبار منتشر شده این موس هوشمند به صورت خودکار اصطلاح نامه خود را از طریق پلتفرم خدمات ابری هوشمنصوعی به روز می کند، این دستگاه همچنین در طور استفاده از یادگیری عمیق به منظور بهبود دقت تشخیص و کنترل عملکرد ها و.. استفاده می کند.

این موس با تکنولوژی موقعیت یابی نور آبی که دارای ردیابی بهتر و موقعیت یابی بهتر از تکنولوژی فوتوالکتریک و لیزر است روانه بازار فروش می شود، موس هوشمند لنوو قابلیت استفاده در چوب، شیشه، پارچه و …را دارد. اندازه این موس 110 در 61 در 32 میلی متر است.

حال باید دید این غول تکنولوژی چینی چه فروشی را در این زمینه به دست خواهد آورد، با این وجود استفاده از هوش مصنوعی بدون شک می تواند برای موس ها و کیبورد ها کارایی بسیار زیادی را برای کاربران به همراه آورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها