منتظر هنرنمایی جدید مایکروسافت باشید

0
558

کالاسودا_ما در جریان هستیم که شرکت مایکروسافت در تلاش است تا ایکس باکس وان را تا حد امکان ارتقاء دهد و ایده های جدیدی را به این کنسول اضافه کند.

مدیر مسئول کنسول Xbox در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 اشاره کردند که امکان دارد که مایکروسافت بر روی دو کنسول معمول و استریم کار کند.

جزئیات کمی در مورد کنسول قدیمی و آپدیت شده ایکس باکس منتشر شده است و امکان دارد اسم آن اسکارلت و زمان عرضه آن سال ۲۰۲۰ می باشد.

کنسول استریم هم امکان دارد اسم آن اسکارلت Cloud باشد. این کنسول از سری کنسول های نسل جدید مایکروسافت خواهد بود که کاربر می تواند تمام بازی ها را از طریق سرورهای مایکروسافت انجام دهد و فشاری هم به دستگاه وارد نمی شود. مشکل بزرگ در بازی های استریم میزان تاخیر و پینگ بازی ها می باشد. مایکروسافت هم تلاش خود را برای بهتر ساختن و برطرف کردن مشکلات راجع این موضوع بیشتر کرده است. به نظر هم می رسد که مایکروسافت راه حلی برای این مشکل یافته است.

این دستگاه هنوز هم به یک سخت افزار قدرتمند نیاز دارد تا بتواند وسایلی مانند دسته و شلوغی دیتا را کنترل کند. این موضوع بدین معنی است که بخش های هر بازی بر روی دستگاه اجرا می شود ولی اصل ماجرا در سرورهای مایکروسافت پیگیری می شود. این موضوع قطعاً باعث افزایش قیمت کنسول Scarlett Cloud خواهد شد.

نکته مهم این است که تمام بازی هایی که بر روی کنسول قدیمی می باشد هم قرار شده برای کنسول استریم هم استفاده شود.

البته مایکروسافت این موضوع را اشاره کرده که مبلغ این سرویس هم از طریق Xbox Live و Xbox Gamepass تامین خواهد  شد.این فقط یک پیش بینی است ولی قطعاً نحوه استفاده کاربران این سرویس در طول زمان تغییر خواهد کرد. به هر حال شما برای بازی باید پول پرداخت کنید اما مدل پرداختی قطعاً توجیه پذیر خواهد بود.

سیستم دیتا و اطلاعات این سرویس هم احتمالاً نامش Xcloud خواهد بود.

کنسول استریم Xbox هم قرار شده تا سال ۲۰۲۰ منتشر و به بازار عرضه شود.حتی اگر مایکروسافت بهترین ها را در زمینه استریم به بازار عرضه کند ولی باز هم باید کاربران این سیستم را بپسندند.

مساله اصلی جدا از سرعت اینترنت فضای دیتا می باشد. اگر شما محدودیت دیتا بر روی سرویس اینترنت خود داشته باشید ، استفاده از بازی های استریم را ما به شما پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است که از کنسول های معمولی Xbox استفاده کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها