مچ‌بند GPS پیشرفته برای تناسب اندام

0
577
مچ‌بند GPS پیشرفته برای تناسب اندام|کالاسودا

مچ‌بند GPS پیشرفته برای تناسب اندام|کالاسوداکالاسودا – سامسونگ الکترونیکس در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از جدیدترین ابزارهای پوشیدنی خود و اپلیکیشن Speedo On رونمایی کرد.

یکی از این محصولات گیر فیت ۲ پرو (Gear Fit2 Pro) است که نسخه‌ای بروز شده از مچ‌بند ورزشی با امکان اتصال به GPS و قابلیت‌های هوشمند است. سری جدید دستگاه‌های گیر سامسونگ با این هدف طراحی شدند تا در داشتن زندگی سالم‌تر و متوازن‌تر به کاربران کمک کنند.

 samsung-gear-fit2-1|کالاسودااین دستگاه‌ها با افزایش دقت، امکان نظارت آنی بر ضربان قلب را فراهم می‌کند. این دستگاه‌ها به صورت مداوم بر فعالیت قلب شما نظارت دارند. به شما کمک می‌کنند همواره فعالیت قلب خود را تحت نظارت داشته باشید، چه در زمان چرت بعد از ظهر با آرامش بالا یا در زمان دوچرخه سواری با فشار بالا. گیر فیت۲ پرو علاوه بر توانمندی‌های جدید برای نظارت بر شنا و ضربان قلب، دارای GPS داخلی پیشرفته‌ای برای رهگیری دقیق مسیر دویدن یا دوچرخه سواری شما است. نمایشگر خمیده سوپرآمولد ۱.۵ اینچی این دستگاه در کنار صفحه لمسی رنگی با رزولوشن بالا، خواندن فوری بروزرسانی‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بسیار ساده می‌کند. بند کاملا جدید و مطمئن این دستگاه سبک و برای هر نوع فعالیتی راحت است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و قرمز عرضه شده و طراحی انعطاف‌پذیر، آن را به یک وسیله جانبی زیبا بدل می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها