مچ بند جدید شیائومی ؛ تصاویر Mi Band 4 به صورت آنلاین منتشر شد

0
661
مچ بند جدید شیائومی ؛ تصاویر Mi Band 4 به صورت آنلاین منتشر شد

سال گذشته کمپانی قدرتمند شیائومی نسخه سوم از مچ بند های خود را با نام Mi Band 3 رونمایی کرد و توانست فروش بسیار خوبی را از آن به دست آورد. حال به نظر می رسد زمان رونمایی نسخه جدید این محصول بسیار نزدیک است و به زودی شاهد عرضه این محصول پرطرفدار و جذاب خواهیم بود.

نسخه قبلی مچ بند شیائومی طرفداران بسیار زیادی داشت و توانست در کمتر از 6 ماه حدود 10 میلیون دستگاه را به فروش برساند. بر اساس ادعای IDC این شرکت چینی به عنوان پرطرفدارترین برند ساخت پوشیدنی های هوشمند در چین شناخته می شود. با این وجود پس از یک سال از عرضه مچ بند قبلی شاهد شاهد تصاویر و اخباری از Mi Band 4 خواهیم بود.

مچ بند جدید شیائومی چه قابلیت هایی دارد؟

بر اساس قبلی و تاییدیه بلوتوث و اطلاعت NCC به نظر می رسد که نسل چهارم مچ بند های شیائومی قابلیت NFC خواهند داشت. در کنار این موضوع پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 ام و همچنین باتری 135 میلی آمپری شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد. مچ بند نسخه سوم شیائومی با باتری 110 میلی آمپری عرضه شده بود و توانسته بود شرایط خوبی را در بخش باتری در اختیار کاربران قرار دهد. بر اساس اخبار جدید این محصول با صفحه نمایش رنگی از جنس پنل OLED در اختیار کاربران قرار می گیرد  دکمه لمسی دایره شکل این مچ بند نیز به صورت یکپارچه خواهد بود و خبری از یک محیط دایره شکلی مقعر نیست.مچ بند جدید شیائومی چه قابلیت هایی دارد؟

Mi Band 3 سال گذشته از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می گرد و بر اساس آمار IDC این کمپانی مشهور توانست در سه ماه آخر سال گذشته با رشد 31.4 درصدی به عنوان دومین برند گجت های پوشیدنی پس از کمپانی اپل تبدیل شد و در همین زمان نیز به پرفروش ترین برند در بازار جهانی تبدیل شد.

حال باید دید مچ بند جدید شیائومی چه شرایطی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟ نظر شما در مورد مچ بند های این برند چیست؟ آیا شیائومی را بهترین برند ساخت مچ بند می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها