تصاویر HonorBand 5 خبر از رونمایی این محصول در روزهای آینده می دهد

0
270
تصاویر HonorBand 5 خبر از رونمایی این محصول در روزهای آینده می دهد

به نظر می رسد مچ بند هوشمند HonorBand 5 در کنار گوشی هوشمند Honor 9X رونمایی شود، امروز تصاویری از این مچ بند توسط مدیرعامل آنر منتشر شد که این خبر را اعلام می کند.

Honor Band 4 سپتامبر سال گذشته روانه بازار فروش شد و حال نوبت نسخه جدید و به روز این محصول است که با نام HonorBand 5 روانه بازار فروش می رشود، این موضوع مطابق رویه چینی ها در شبکه اجتماعی ویبو به صورت رسمی اعلام شد.

آقای ژائو تصویری از این مچ بند را که شبیه به نسخه 4 است را منتشر کرد. در این تصویر صفحه نمایش رنگی این محصول که به نظر از نوع آمولد است را نشان می دهد و دکمه ی دایره ای شکل نیز در پایین آن قرار دارد.

HonorBand 5 دارای سنسور ضربان قلب است

این مچ بند مطابق نسخه قبلی میزان ضربان قلب را نمایش می دهد و در کنار این موضوع می تواند میزان اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند و به نشخیص خستگی، سرگیجه و..کمک کند. همچنین این مچ بند سلامتی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید میزان خواب خود را نیز کنترل کنید.

مدیرعامل آنر زمان رونمایی از این محصول را اعلام نکرده است اما به نظر می رسد مطابق نسخه قبلی که در کنار آنر 8 ایکس رونمایی شد، این محصول نیز در روز رونمایی آنر 9 ایکس به صورت رسمی معرفی شود، بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند در کنار نسخه بزرگتر خود در روز 23 ژولای به صورت رسمی رونمایی می شوند.

حال باید دید در روزهایی که آنر و هواوی روزهای سختی را با توجه به مشکلات ایجاد شده سپری می کنند این محصولات می تواند مانع از افت فروش کمپانی هواوی شوند و این شرکت می تواند به مسیر و هدف اصلی خود برسد یا خیر.HonorBand 5 دارای سنسور ضربان قلب است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها