مک بوک ایر جدید و رنگارنگ‌تر، مجهز به تراشه‌ی M2

0
209

امسال اپل از یک مک بوک ایر جدید در نمایشگاه WWDC 2020 رونمایی کرد که اولین لپ تاپ اپل با تراشه M2 است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge؛ اولین چیزی که توجه‌ی شما را به خود جلب می‌کند؛ رنگ‌های آن است.

طرح جدید 11 میلی‌متر ضخامت و 2.7 پوند وزن دارد، علاوه بر رنگ نقره‌ای آشنا، در رنگ آبی تیره بسیار زیبا به نام «midnight» و طلایی روشن به نام «starlight» عرضه می‌شود. رنگ خاکستری آن‌ مانند iMac‌های جدید کاملاً رنگارنگ نیستند، اما رنگ midnight یکی از گزینه‌های تیره و زیبا در خط تولید است.

صفحه نمایش اکنون با اندازه 13.6 اینچ بزرگتر شده و یک دوربین 1080p در بریدگی آن پنهان شده است.

در این دستگاه کوچکتر، بریدگی کمی بزرگتر از مک بوک پرو به نظر می‌رسد.

این نمایشگر تا 500 نیت روشنایی دارد و از طیف رنگی گسترده P3 با یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند.

از نظر درگاه، ارتقای زیادی صورت نگرفته، اما نکته قابل توجه شارژ MagSafe است که به هر دو پورت Thunderbolt اجازه می‌دهد هنگام شارژ در دسترس باشند. جک صدا از هدفون‌های امپدانس بالا پشتیبانی می‌کند.

این لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگتر، کمی سبکتر و کوچکتر از Airs قبلی است.

البته، بزرگ‌ترین تغییر در داخل بدنه است، این مک بوک ایر با تراشه جدید M2 اپل کار می‌کند که طبق ادعای آن عملکرد 1.4 برابر مدل M1 است.

این لپ تاپ همچنین به طور پیش فرض با 8 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود که پیکربندی‌های 16 و 24 گیگابایتی به ترتیب 200 و 400 دلار هزینه بیشتر دارند.

در طول سخنرانی، اپل مدعی شد که M2 MacBook Air 38 درصد «عملکرد ویرایش ویدیو» سریع‌تر و 20 درصد «عملکرد فیلترها و جلوه‌های تصویر» سریع‌تری دارد.

اپل همچنین عمر باتری را 18 ساعت ذکر کرد.

علاوه بر کابل‌های شارژ MagSafe همرنگ که با هر لپ‌تاپ ارائه می‌شود، می‌توانید از سه شارژر مختلف استفاده کنید. یک شارژر جدید دو پورت 35 واتی USB-C و همچنین یک شارژر سریع USB-C 67 واتی وجود دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها