مک بوک جدید اپل در راه است

0
637

به نظر می‌رسد لپ تاپ جدیدی از اپل در راه است؛  زیرا اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EEC) “رایانه شخصی قابل حملی” از اپل را(بر اساس یافته‌های 9to5Mac) تأیید رسمی کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، شاید این لپ تاپ جدید از صفحه کلید مک بوک پرو 16 اینچی جدید با مکانیزم قیچی اپل برخوردار باشد ، زیرا هر لپ تاپ دیگری که اپل می‌فروشد هنوز به صفحه کلیدهای پروانه‌ای غیر قابل اعتماد این شرکت مجهز است.

مطابق تصویری از تأییدیه EEC که توسط 9to5Mac به اشتراک گذاشته شده است ، “رایانه شخصی قابل حمل” آینده اپل، دارای شماره مدل A2289 است ، اما اینها تنها جزئیات بصری هستند که در این مرحله می‌توانیم به آن بپردازیم.

با این وجود ، پرونده‌های مربوط به EEC اندکی قبل از انتشار، وجود محصولات جدید اپل را نشان می‌دهند؛ همانند آیپد 10.5 اینچی که  قبل از معرفی آن در WWDC 2017 ، و آیپد 9.7 اینچی قبل از معرفی در مارس 2018 در این سایت نمایش داده شد.

تحلیلگر اپل ، Ming-Chi Kuo در ماه ژوئیه اعلام کرد که صفحه کلید با مکانیزم قیچی مک بوک پرو 16 اینچی (که در آن زمان فقط یک شایعه بود) در سایر لپ تاپ‌های اپل در سال 2020 نیز به کار گرفته می‌شوند.

بنابراین این پرونده و اطلاعات موجود می‌تواند نشان دهنده این باشد که یک مک بوک جدید با صفحه کلید بهتر در راه است.

از آنجا که تشکیل پرونده تنها یک مک بوک را نشان می دهد، حدس ما این است که این یک به‌روزرسانی برای MacBook Pro با کیفیت بالا 13 اینچی است.این لپ تاپ آخرین بار در ماه مه 2019 ارائه شد ، بنابراین ممکن است به زودی به‌روزرسانی شود.

همچنین این احتمال وجود دارد که لپ تاپ مورد تأیید EEC  یک  MacBook Air جدید یا مدل جدید MacBook Pro باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها