معرفی ال جی کیو ۹؛ آیا میان رده ال جی ارزش خرید بالایی دارد؟

میان رده ال جی چند روز پیش به صورت رسمی رونمایی شد. طبق اخبار موجود، به نظر می رسد گوشی هوشمند ال جی کیو ۹، همان ال جی جی 7 فیت است که با پردازنده ای قدرتمند روانه بازار فروش خواهد شد.

طبق اطلاعات موجود، میان رده گران قیمت ال جی، قیمتی در حدود 445 دلار دارد و این کمپانی تمام تلاش خود را کرده است که بتواند رقابت جالبی با برندهای دیگر به خصوص هواوی و شیائومی داشته باشد. این کمپانی قدرتمند در ساخت گوشی هوشمند ال جی کیو ۹ از پردازنده اسنپدراگون 821 استفاده کرده است؛ پردازنده ای که روزگاری در کنار برترین ها قرار می گرفت و امروز ال جی قصد دارد این محصول را روی میان رده خود قرار دهد؛ اگرچه استفاده از این پردازنده سوال های بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد خواهد کرد.

ال جی کیو 9 با چه پردازنده ای روانه بازار می شود؟

در ماه های اخیر شایعات بسیاری در مورد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 710 در این گوشی هوشمند منتشر شده بود؛ پردازنده ای که به نظر می توانست یک انتخاب خوب برای این محصول باشد. با این وجود، ال جی از پردازنده ای استفاده کرد که دو سال پیش طرفداران بسیاری داشت. حال باید دید برندهایی که پردازنده اسنپدراگون 710 را مورد استفاده قرار داده اند موفق می شوند یا برند ال جی که از چیپست اسنپدراگون 821 استفاده کرده است.

این گوشی میان رده ال جی از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد و به نوعی ظاهری جدید و به روز پیدا کرده است. میان رده ال جی از یک لنز 16 مگاپیکسلی بهره می برد و برخلاف برندهای دیگر، این برند کره ای از یک لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می برد. در روزهایی که برندهای سازنده موبایل از لنزهای 20 و 24 مگاپیکسلی بهره می برند، باید دید این برند کره ای تدابیری اندیشیده که لنز هشت مگاپیکسلی این گوشی موبایل توان رقابت با برندهای دیگر را داشته باشد یا خیر.

در کنار این مشخصات می توان یادآورد شد که گوشی هوشمند ال جی کیو 9 از اندروید 8.1 بهره می برد. همچنین حضور باتری 3000 میلی آمپری نیز به نظر ویژگی جالب توجهی نخواهد بود.

برترین ویژگی میان رده ال جی چیست؟

اگر بخواهیم برترین ویژگی میان رده ال جی را ذکر کنیم، می توان به صفحه نمایش با کیفیت این محصول اشاره کرد. کمپانی ال جی برای این گوشی موبایل از صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن QHD بهره می برد که بدون شک شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش