میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین در بازار ایران چه قیمتی دارد؟

0
626
میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین در بازار ایران چه قیمتی دارد؟

میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین عنوانی است که برای گوشی هوشمند گلکسی A7 نسخه 2018 به کار می رود. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و توانسته مورد تایید کاربران قرار گیرد. در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین بپردازیم.

میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین با قیمت های مختلف در بازار

بازار موبایل این روزها قیمت های جالب توجهی را شامل می شود، گلکسی A7 نسخه 2018 در بازار ایران قیمتی در حدود چهار میلیون و سی صد هزار تومان دارد و قیمت میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین از این رده اغاز می شود و به پنج میلیون تومان می رسد. برتی پاسخ به سوال کدام میان رده سامسونگ را بخریم در این بخش کلیک کنید

میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین در نسخه 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند میان رده ویژگی های جالب توجه بسیاری دارد و با وجود اینکه میان رده های هواوی تنوع بیشتری از این گوشی هوشمند دارند، میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین توانسته شرایط بسیار خوبی را به دست آورد.

البته این نکته را در مورد میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین می توان اشاره کرد که این گوشی هوشمند در حال حاضر بالاتر قیمت خود را مشاهده می کند و با قیمتی کمتر از چهار میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسید.

نظر شما در مورد میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین چیست؟ آیا این گوشی هوشمند برترین لنز را در میان گوشی های میان رده دارد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها