آیا جدیدترین میان رده سامسونگ در بازار ایران ارزش خرید بالایی دارد؟

0
2220

جدیدترین میان رده سامسونگ در بازار ایران را می توان خاص ترین محصول این برند در بازار جهانی محسوب کرد. این گوشی هوشمند به تازگی با قیمتی در حدود 6میلیون تومان به فروش می رسد. گوشی هوشمند گلکسی A9 نسخه 2018 در ماه اکتبر رونمایی شد و به عنوان اولین میان رده گوشی های هوشمند با چهار لنز دوربین لقب گرفت.

بیش از یک سال از عرضه گوشی پی 20 پرو هوآوی می گذرد و این موبایل قدرتمند همچنان بهترین لنزها را دارد. سامسونگ سال گذشته رقابت در بخش دوربین های هوشمند را به هوآوی واگذار کرد اما به نظر می رسد این کمپانی قدرتمند قصد دارد زیرساخت های جالبی را برای عرضه یک پرچمدار با بیش از سه لنز دوربین فراهم کند. از این رو میان رده جدید خود را با چهار لنز دوربین اصلی روانه بازار کرده تا مشکلات این لنزها را قبل از انتشار روی پرچمدار خود تجربه کند.

امروز قصد داریم به بررسی جدیدترین میان رده سامسونگ در بازار ایران یا همان گلکسی A9 نسخه 2018 بپردازیم. با ما همراه باشید.

آیا جدیدترین میان رده سامسونگ

جدیدترین میان رده سامسونگ؛ پنج لنز دوربین در یک گوشی هوشمند

همانطور که بیان شد حضور چهار لنز برای دوربین اصلی و یک لنز برای دوربین سلفی بسیار شگفت انگیز است. سامسونگ برای این گوشی هوشمند یک لنز 24 مگاپیکسلی را به عنوان لنز اصلی در نظر گرفته است و لنز دوم بر اساس ساختار این گوشی هوشمند یک لنز فوق عریض هشت مگاپیکسلی به شمار می رود. لنز تله فوتو در جایگاه سوم قرار گرفته و قابلیت دو برابر زوم اپتیکال را برای کاربران فراهم می کند. آخرین لنز این محصول نیز تنها قابلیت عمق تصویر را برای کاربران فراهم می کند و به طور کلی این لنز پنج مگاپیکسلی وظیفه دیگری در میان چیدمان دوربین این گوشی هوشمند ندارد.

در بخش دوربین سلفی نیز این گوشی هوشمند بسیار قدرتمند به نظر می رسد؛ حضور یک لنز 24 مگاپیکسلی بدون شک تمام نیاز های کاربران را به برترین نحو برآورده می کند. در این گوشی هوشمند شاهد فیلمبرداری به صورت 4K هستیم و در بخش دوربین سلفی نیز قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

استفاده از این لنزها در یک گوشی همراه، نیازمند یک پردازنده قدرتمند بوده و سامسونگ پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 660 را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. این پردازنده یکی از برترین پردازنده های میان رده سال 2018 در نظر گرفته شده و رقیبی جدی برای پردازنده کایرین 710 هوآوی به شمار می رود.

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 18.5 به 9 روانه بازار فروش می شود. در کنار تمام ویژگی های بسیار عالی این محصول، حضور یک باتری 3800 میلی آمپری و رم نرم افزاری شش گیگابایتی برای این گوشی میان رده شگفت انگیز خواهد بود. بدون شک جدیدترین میان رده سامسونگ به زودی فروش بسیار خوبی را در بازار جهان و ایران تجربه خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها