میان رده های خاص سامسونگ M10 و M20 رسما معرفی شدند

1
1280
میان رده های خاص سامسونگ M10 و M20 رسما معرفی شدند

معمولا بیشتر شرکت های سازنده گوشی های هوشمند تمایل دارند که برخی از ویژگی های پیشرفته و منحصر به فرد خود در گوشی های پرچمدار را برای گوشی های میان رده خود نیز عرضه کنند.

این به این معنی است که این ویژگی ها می تواند کاربران زیادی را ترغیب کند که با توجه به قیمت معقول این گوشی ها، تصمیم بگیرند که گوشی میان رده را به جای پرچمدار انتخاب کند. در گوشی های ارزان قیمت و میان رده، عامل تعیین کننده در خرید، قیمت است که می تواند کاربران زیادی را به خرید قانع کند.

پر کردن شکاف میان گوشی های پرچمدار و ارزان قیمت

با این تفاسیر به نظر می رسد که سامسونگ امیدوار است با راه اندازی سری M بتواند شکاف میان گوشی های پرچمدار و ارزان قیمت را پر کند و اخیرا دو گوشی این سری به نام های M10 و M20 را در همین راستا به صورت رسمی معرفی کرده است.

این دو گوشی میان رده های خاص سامسونگ و جدیدترین سری از آنها هستند که طراحی و ویژگی های خاصی را ارائه می دهند که ممکن است به طور معمول از گوشی های با کیفیت بالا انتظار انها را داشته باشیم. این گوشی ها دارای یک صفحه نمایش لبه دار با سوراخ صفحه نمایش V شکل در بالای صفحه هستند و هر دو گوشی از دوربین های اصلی دوگانه استفاده می کنند.مشخصات میان رده های خاص سامسونگ

مشخصات میان رده های خاص سامسونگ

از نظر جزئیات طراحی و مشخصات نیز در مورد این گوشی ها باید گفت که گوشی M10 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 1520 در 720است که مجهز به تراشه قدرتمند اگزینوس 7870 است. برای بررسی قیمت  ارزان ترین و بهترین گوشی های موبایل روی این بخش کلیک کنید

از مشخصات گوشی میان رده خاص M20 نیز می توان به صفحه نمایش بزرگ تر 6.3 اینچی با رزولوشن بالاتر 2340 در 1080پیکسل ، استفاده از تراشه اگزینوس 7904 و در دوکانفیک مختلف رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی و یا رم 4 گیگابایتی / حافظه داخلی 64 گیگابایتی با حسگر اثر انگشت در پشت بدنه گوشی اشاره کرد.

قیمت این گوشی های میان رده از پایه قیمتی 150 دلار آغاز می شود، جایی که انتظار می رود برای بار نخست این گوشی هادر آنجا معرفی شود کشور هند است که بازار وسیعی در زمینه گوشی دارد و پس از آن این میان رده های خاص سامسونگ راه خود را به بازار دیگر کشورهای دنیا نیز باز خواهند کرد. نظر شما در مورد این گوشی ها چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
hosein
hosein
4 سال پیش

اقا من این گوشی رو دو ماه دارم همه چیش عالیه دوربین عالیه اجرای برنامه ها و بازی ها و صدا و… عالیه نسبت به قیمتش عالیه … ضمنا سراغ برندهای چینی هم نرید این گوشی ساخت کمپانی سامسونگه که تو این چندسال اخیر کارش رو به اثبات رسونده و خیلی بهتر از برند های چینیه