میان رده های شیائومی در کنار محصولات جدید این برند رونمایی شدند

0
647

گوشی های هوشمند میان رده شیائومی با قابلیت های جذاب به صورت رسمی رونمایی شدند.گوشی های هوشمند ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو به عنوان جایگزینی قدرتمند برای Redmi Note 7 رقابت برای انتخاب بهترین میان رده سال را هیجان انگیز تر از گذشته کردند. نوت 8 پرو اولین گوشی هوشمند است که با دوربین 64 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شود.

رونمایی از گوشی هوشمند Redmi Note 8

Redmi Note 8 با پردازنده 11 نانومتری اسنپدراگون 665 وارد بازار فروش می شود، به نظر می رسد شیائومی با همکاری کمپانی کوالکام و همچنین استفاده از لنز های قدرتمند فروش بسیار خوبی را به دست آورد.

خاص ترین شرایط برای گوشی هوشمند ردمی نوت 8 را باید در بخش دوربین اصلی دانست. ردمی برای محصول جدید خود از 4 لنز برای دوربین اصلی استفاده کرده است. این گوشی هوشمند شامل لنز های 48 مگامیکسلی سامسونگ ISOCELL GM2 در کنار لنز های 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و لنز های 2 مگاپیکسلی برای عمق تصویر و همچنین لنز ماکرو شرایط بسیار جالبی را در این بخش رقم خواهد زد. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد لنز 13 مگاپیکسلی هستیم.

پس از بررسی دوربین سلفی این گوشی هوشمند قصد داریم در مورد صفحه نمایش آن صحبت کنیم. ردمی نوت 8 دارای پنل صفحه نمایش ال سی دی است که از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. این گوشی هوشمند را باید یک محصول مقرون به صرفه دانست و از این رو خبری از پنل اولد برای آن نیست. عدم استفاده از اینگونه پنل صفحه نمایش خبر از حضور اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی هوشمند را می دهد و شاهد حضور اسکن اثر انگشت داخل صفحه نمایش نیستیم.

در مورد مشخصات دیگر این گوشی هوشمند لازم به ذکر است که ردمی برای محصول جدید خود از باتری 4000 میلی آمپری استفاده کرده و از فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره و پورت USB-C بهره می برد که در کنار جک صوتی 3.5 میلی متر قرار گرفته است.ردمی نوت 8 در رنگ های مشکی، سفید و آبی به فروش می رسد.

مطابق رویه گوشی های هوشمند اندرویدی این محصول نیز در نسخه های مختلفی وارد بازار می شود و شاهد نسخه های 4 گیگابایتی با رم 64 گیگابایت با قیمت 140 دلار، نسخه 64 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت با قیمت 167 دلار هستیم و گران ترین نسخه از ردمی نوت 8 نیز 195 دلار قیمت دارد که با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 به فروش می رسد.

رونمایی از گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro

ردمی نوت 8 پرو را باید اولین موبایل با لنز 64 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 کمپانی سامسونگ دانست. این لنز به نوعی برگ برنده ردمی در میان گوشی های میان رده به شمار می رود. ردمی نوت 8 پرو دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی است که از پنل ال سی دی بهره می برد. این گوشی میان رده مطابق انتظار دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و حاشیه های بسیار کمی دارد.

با استفاده از جایگاه دوربین این گوشی هوشمند می توانید وجه تمایز مناسبی میان ردمی نوت 8 و نسخه پرو این محصول به دست آورید. لنز های ردمی نوت 8 در گوشه سمت چپ موبایل قرار گرفته اند، این شرایط در حالی است که نسخه پرو این محصول با لنز هایی در بالا و در مرکز قاب قرار دارند.

Redmi Note 8 Pro دارای لنز های 64 مگاپیکسلی در کنار لنز های 8 ، 2 و 2 مگاپیکسلی است که وظایفی مشابه ردمی نوت 8 را دارند و شاهد لنز 8 مگاپیکسلی به منظور زاویه دید عریض در کنار لنز های 2 مگاپیکسلی به عنوان سنسور های مایکرو و عمق تصویر هستیم.

در بخش دوربین سلفی نیز ردمی لنز 20 مگاپیکسلی با ویژگی های هوش مصنوعی و همچنین تشخیص صحنه را برای میان رده خود در نظر گرفته است، نکته قابل توجه دیگر را می توان به استفاده از پردازنده جدید مدیاتک یعنی Helio G90T دانست که ردمی اولین گوشی موبایل است که از این پردازنده بهره می برد. ردمی نوت 8 پرو در نسخه های مختلفی با رم های 6 و 8 گیگابایتی و همچنین با حافظه های 64 و 128 گیگابایت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در بخش باتری نیز خبر های بسیار خوبی وجود دارد و استفاده از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر و همچنین فناوری شارژ سریع 18 واتی بسیار جالب توجه خواهد بود.

نوت 8 پرو را باید اولی گوشی از برند فرعی ردمی دانست که میان رده های این برند رو تولید می کند و با محفظه خنک کننده مایع تولید می شود تا بتواند گرمای تولید شده در هنگام بازی ها را کاهش دهد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، سبز و سفید روانه بازار می شود و شاهد قیمت های 195 دلار برای نسخه 64 گیگابایت با رم 6 گیگابایت و همچنین قیمت 250 دلار برای نسخه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی هستیم که به زودی در اختیار علاقه مندان این برند محبوب قرار می گیرد.

میان رده های شیائومی با قیمت های عالی

موضوعی که در کنار سخت افزار قدرتمند این دو گوشی هوشمند به چشم می خورد را باید قیمت بسیار خوب این محصولات دانست. تصور خرید یک گوشی موبایل با 250 دلار که از لنز 64 مگاپیکسلی کمپانی سامسونگ بهره می برد و دارای رم 8 گیگابایتی است بدون شک می تواند خرید خوبی را برای علاقه مندان گوشی های میان رده رقم بزند، با این وجود باید تا زمان فروش رسمی این دو گوشی هوشمند صبر کرد تا ببینیم شیائومی چه فروشی به دست خواهد آورد. به طور کلی بعید به نظر می آید که این دو محصول در ماه های آینده در میان پرفروش ترین گوشی های هوشمند آسیا قرار نگیرند و اخبار شگفت انگیز در مورد فروش آن ها منتشر نشود.

البته باید در نظر داشته برند های برتر گوشی های هوشمند نظیر هواوی و سامسونگ بدون شک با عرضه محصولات متنوع با قیمت مناسب به سادگی بازار گوشی های هوشمند را به شیائومی واگذار نخواهند کرد.

RedmiBook 14 به صورت رسمی رونمایی شد

در کنار دو گوشی هوشمندی که مورد بررسی قرار دادیم، این کمپانی مشهور چینی ردمی بوک 14 را به بازار معرفی کرد. این لپ تاپ 14 اینچی دارای رزولوشن صفحه فول اچ دی است و همچنین از میزان روشنایی 250 نیت بهره می برد. لپ تاپ 1.5 کیلوگرمی شیائومی دارای یک پورت USB 2.0 در کنار دو پورت USB 3.0 است و از جک هدفون 3.5 میلیمتری و پورت اچ دی ام آی بهره می برد.

در بخش باتری نیز این محصول دارای باتری 46 واتی است و مایکروسافت ویندوز نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. از نظر سخت افزاری همانطور که شایعات نشان می داد این محصول از نسل 10 ام پردازنده های اینتل و همچنین پردازنده گرافیکی Nvidia MX250 بهره می برد. نسخه (Intel Core i5 (10210U با رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه SSD قیمتی معادل 560 دلار دارد و نسخه Core i5 (10210U) ، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD نیز با قیمتی معادل 629 دلار به فروش می رسد. گران ترین نسخه از ردمی بوک 14 نیز 699 دلار قیمت دارد و شاهد (Intel Core i7 (10510Uبا 8 GB RAM و 512 گیگابایت حافظه SSD هستیم. لپ تاپ های جدید این برند از 6 سپتامبر فروش خود را در بازار چین آغاز می کنند.

رونمایی از تلوزیون ردمی

اولین تلوزیون ردمی دارای صفحه نمایش 70 اینچی و همچنین رزولوشن 4K HDR است. این محصول دارای پردازنده 64 بیتی، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و کیفین صدای دالبی است.

این تلوزیون دارای ویژگی های ارتباطی dual-band Wi-Fi، 3 پورت اچ دی ام آی و دو پورت USB است. ردمی تی وی مانند تلویزیون شیائومی دارای PatchWall است و رابط کاربری این محصول به شمار می رود.

تلویزیون Redmi با قیمتی در حدود 531 دلار در بازار چین به فروش می رسد و به نوعی این محصول را باید یکی از ارزان ترین تلوزیون های هوشمند موجود در بازار دانست که توسط یک کمپانی مشهور تولید می شود. انتظار می رود این تلوزیون به زودی وارد بازار هند نیز شود اگر چه شایعاتی وجود دارد که این محصول در بازار هند قیمت بالاتری خواهد داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها