هوآوی از هفته آینده با دو موبایل خود، بازار را قرق می کند

0
1120

کالاسودا- میان رده های هوآوی به زودی وارد بازار چین می شوند. کمپانی چینی هوآوی که به تازگی از دو گوشی هوشمند خود رونمایی کرده است قصد دارد در تاریخ ۲۶ ژولای گوشی های هوشمند nova 3 و nova 3i را برای فروش آماده کند. هوآوی قصد دارد با این اقدام میان رده های خود را در سال ۲۰۱۸ به قدرت پرچم داران سال جاری برساند به همین دلیل نیز روز گذشته تایید کرد که برای پرچم داران سال جدید قصد استفاده از پردازنده های جدید خود را دارد. هوآوی با سری نوا این بار قصد قدرتنمایی دارد و به نظر می رسد برای موفقیت مشکلات زیادی را در مسیر خود نداشته باشد.

کمپانی چینی هوآوی به تازگی گوشی های هوشمند nova 3 و nova 3i را معرفی کرده است. هوآوی در نوا ۳ از پردازنده کایرین ۹۷۰ استفاده خواهد کرد پردازنده ایی که در پرچم داران نیمه اول سال جاری وجود دارد و بسیار محبوب است. این گوشی هوشمند هشت هسته ایی که شامل  چهار هسته ی ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A73  و چهار هسته ی ۱.۸ گیگاهرتزی  Cortex-A53 است تشکیل شده است.

این پردازنده در کنار رم نرم افزاری شش گیگاباتی و حافظه داخلی ۱۲۸ بسیار کاربران را به یاد میت ده پرو پرچم دار فبلت های هوآوی می اندازد. نوا ۳ از تکنولوژی شارژ سریع استفاده خواهد کرد و از ظرفیت ۳۷۵۰ میلی آمپری برای این گوشی هوشمند استفاده شده است.

اما از نظر ظاهری این موبایل بسیار شبیه به هوآوی پی ۲۰ لایت است که در بازار ایران نیز با نام نوا ۳ ای فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. نکته جالب توجه در مورد این گوشی هوشمند این موضوع است که نوا۳ را باید ترکیبی از سه گوشی هوشمند میت ده، آنر ۱۰ و نوا ۳ دانست که از هرکدام از این گوشی های قابلیت خاصی را برداشته است در بخش پردازنده بسیار شبیه به میت ده در بخش ظاهری شبیه به نوا ۳ ای و در بخش دوربین این دستگاه مشابه آنر ده است. هوآوی در بخش دوربین نیز دارای دو دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود که به نظر بسیار قدرتمند است و همچنینی در بخش دوربین سلفی نیز از دو لنز ۲۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

گوشی هوشمند nova 3i  نیز دارای چهار گیگابایت رم نرم افزاری خواهد بود این گوشی هوشمند دارای پردازنده کایرین ۷۱۰ است و تقریباً اولین گوشی موبایلی است از این پردازنده ۱۲ نانومتری استفاده خواهد کرد. هوآوی برای این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی هوشمند nova 3i  صفحه نمایش ۶.۳ اینچی دارد که از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد نسبت تصویر این گوشی هوشمند نیز ۱۹ به ۹ است.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها