میت 20 پورش دیزاین هوآوی کاربران را شگفت زده می کند

0
592

کالاسودا- میت 20 پورش دیزاین هوآوی کاربران را شگفت زده می کند. شرکت چینی هوآوی از سال 2016 همکاری خود را به صورت رسمی با شرکت آلمانی پورش دیزاین آغاز کرد و محصولات هیجان انگیزی را روانه بازار فروش کرد. این محصولات البته به دلیل قیمت بسیار بالا فروش بسیار خوبی را تجربه نمی کنند اما کیفیت ساخت بسیار بالا این گوشی همواره مورد تحسین کاربران قرار می گیرد.

از اواخر سال 2016 تا کنون این شرکت آلمانی در ساخت گوشی های هوشمند میت 9 پورش دیزاین و میت آر اس پورش دیزاین همکاری داشته است و توانسته با اضافه کردن لوگوی پورش و همچنین طراحی بسیار زیبا برخی مدل های هوآوی را در کنار گوشی های لاکچری قرار دهد. میت 20 پورش دیزاین هوآوی گران ترین گوشی هوشمند تاریخ هوآوی معرفی خواهد شد.

با توجه به شرایط موجود اولین خبر رسمی از گوشی هوشمند میت 20 پورش دیزاین هوآوی در روز 16 اکتبر در لندن منتشر خواهد شد و هنوز از ویژگی های اصلی این گوشی هوشمند خبری منتشر نشده است. اما به احتمال زیاد این گوشی هوشمند در حدود 2000 دلار روانه بازار فروش خواهد شد.

گوشی هوشمند میت 20 پورش دیزاین هوآوی چه ویژگی های خواهد داشت؟

میت 20 پورش دیزاین هوآوی به احتمال زیاد با حافظه داخلی 512 گیگابایت روانه بازار فروش می شود و در کنار رم نرم افزاری هشت گیگابایتی و پردازنده کایرین 980 برترین ترکیب سخت افزاری را برای کاربارن به همراه خواهد داشت. در سال های اخیر هوآوی نسخه پورش دیزاین خود را با دوربین همیشگی دستگاه اصلی خود روانه بازار فروش می کند، در نتیجه باید شاهد حضور سه لنز برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند باشیم.

با توجه به اخبار موجود به نظر می رسد این گوی هوشمند با صفحه نمایش سوپرآمولد مانند نسخه های قدیمی روانه بازار فروش شود و حاشیه های کناری خمیده این گوشی هوشمند باعث افزایش زیبایی گران ترین گوشی هوشمند این برند شود با این وجود باید منتظر خبر های رسمی از این کمپانی قدرتمند باشیم.

این برند چینی گوشی های پورش دیزاین خود را دو دو حسگر اثر انگشت روانه بازار فروش می کرد که زیاد مورد استقبال کاربران قرار نگرفت به نظر می رسد این کمپانی قدرتمند قصد دارد حسگر دوم اثر انگشت را از قاب پشتی میت 20 پورش دیزاین حذف کند و این پرچمدار را با یک حسگر اثر انگشت روانه بازار فروش کند.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست ؟ آیا از نظر سخت افزاری گوشی های سری پورش دیزاین ارزش خرید بالایی دارند؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها