میکروفن دندان آسیا به تازگی رونمایی شد

0
1621
میکروفن دندان آسیا به تازگی رونمایی شد

میکروفن دندان آسیا به تازگی رونمایی شدکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد دنیای گجت ها منتشر شده است که نشان می دهد ارتباط رادیویی از طریق میکروفن دندان آسیا امکان پذیر شده است.

رونمایی از میکروفن دندان آسیا

در آینده ارتباط برقرار کردن در جنگ ها به سادگی صحبت در میکروفن صورت می گیرد. روز دوشنبه دولت آمریکا سرمایه گذاری عظیمی در بخش ارتباطات داشته است و نام آن را میکروفن دندان آسیا گذاشته است و قرار است از این گجت فقط و فقط در نیروهوایی آمریکا استفاده شود. این وسیله توسط شرکت تکنولوژی سونیتاس طراحی شده است و در بخش دندان آسیا فرد قرار داده می شود که البته این دستگاه تغییر اندازه هم دارد که می تواند در نوع خود جلب توجه باشد. این دستگاه همچنین یک باتری وایرلس ، یک میکروفن ضد آب و اسپیکرهای بی نظیر دارد. این دستگاه برای ارسال و دریافت اطلاعات طراحی شده است و از طریق حلقه های روی گردن می تواند با تلفن ها و رادیوها ارتباط برقرار کند.

میکروفن دندان آسیا به تازگی رونمایی شد

کارایی این میکروفن دندان آسیا

چتربازی از ارتفاعات ، کارکردن زیر هلیکپتر ، شنا در آب های آزاد ، همه این شرایط می تواند بهترین وسیله برای ارتباط باشد. به جای اینکه این میکروفن ها با اسپیکر کار کنند ، از طریق گوش داخلی با کاربر ارتباط برقرار خواهد کرد. این موضوع باعث می شود تا کیفیت صدا بهم نریزد. شرکت سونیتاس اعلام کرده است:« نتیجه این دستگاه این است که کاربر در تمام فضاهایی که نیاز دارد می تواند از این دستگاه استفاده کند.»

استفاده از این میکروفن ها در نیروهوایی آمریکا

این میکروفن ها اولین بار فقط برای نیروهوایی آمریکا استفاده خواهد شد اما شرکت سونیتاس اعلام کرده است که از این میکروفن ها قصد دارد برای مسائل امنیتی استفاده کند که می تواند برای کاربران آن جالب توجه باشد.

در چند سال اخیر هزینه های زیادی برای تولید وسایل هوشمند در راستای عملیات نظامی شده است و آمریکا در این زمینه پرچم دار است. این موضوع می تواند برای خیلی ارگان های نظامی جذاب و کاربردی است. شکی نیست که طی سال های آینده ارگان های دولتی زیادی به سمت و سوی استفاده از تجهیزات الکترونیک روی خواهند آورد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و میکروفن دندان آسیا با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها