نارضایتی ۵۱ درصدی مردم از اینترنت ایران

0
121

طبق آمارها ۵۱ درصد از شکایت های مردمی از خدمات ارتباطی، شکایت از وضعیت اینترنت ایران است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، وضعیت اینترنت در ایران ۵۱ درصد شکایت مردم از خدمات ارتباطی را سهیم شده است.

اینترنت در ایران

وضعیت اینترنت در ایران و ارائه خدمات اینترنتی در میان کشورهای جهان جایگاه درخور توجهی ندارد. در حال حاضر ضر نسل سوم  و چهارم اینترنت در ایران به کاربران ارائه داده می شود و ارائه نسل پنجم هم در دستور کار دولت قرار دارد. اما پهنای باندی که در اختیار ایرانی ها قرار می گیرد کافی نیست و موجب شده با وجود فعالیت شرکت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات اینترنت ثابت و اینترنت همراه، مردم شکایت های زیادی از این خدمات دارند. این در حالی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گله های بسیاری نسبت به این ضعف ها داشته و به آن ها مهلتی برای رفع این نقاط ضعف داده است.

اما شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواسته اند تا این شرکت ها را برای افزایش ۴۰ درصدی تعرفه اینترنت همراهی سازد. وزیر هم در واکنش به این درخواست اعلام کرده درخواست بررسی می شود و در صورت کارشناسی بودن به آن پاسخ داده خواهد شد.

شکایت از اینترنت ایران

وضعیت نامناسب اینترنت در کشور موجب شده که مردم از این وضع شکایت داشته باشند. به همین دلیل از ابتدای که سال ۹۸ تا پایان تیرماه ۳۰ هزار و ۷۵۸ شکایت در سامانه پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ ثبت شده حدود ۵۱ درصد از شکایت‌های ثبت شده به موضوعات اینترنت اختصاص داشته است. پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن‌دهی موضوعات مرتبط با شکایت مردم از وضعیت اینترنت ایران بوده است‌.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها