نایب رئیس پیشین اکس‌باکس کنسول پلی‌استیشن ۵ را برای نسل بعد ترجیح می‌دهد

0
114

با آغاز دهه‌ی جدید میلادی اظهار نظرها نسبت به دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس توسط عوامل صنعت بازی‌های ویدئویی به‌شدت بالا گرفته است و به‌نظر می‌رسد امروز با یکی از جنجالی‌ترین آن‌ها مواجه شده باشیم.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، روز گذشته یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر از آقای مایک ایبارا (Mike Ybarra)، نایب رئیس اسبق بخش اکس‌باکس، سوال کرد که ایشان در نسل آینده کدام یک از کنسول‌های دو شرکت مایکروسافت و سونی را انتخاب خواهند کرد. آقای ایبارا نیز در کمال تعجب پلی‌استیشن ۵ را انتخاب کرد:

پلی‌استیشن ۵. عناوین انحصاری اکس‌باکس را برروی رایانه‌ی شخصی بازی می‌کنم. کاش همه‌ی آن‌ها برروی رایانه‌های شخصی نیز حضور داشتند!

درادامه وی نظر خود را این‌گونه شفاف‌سازی کرد:

توصیه‌ی اقتصادی: اگر من مشترک سرویس گیم پس (Game Pass) برروی رایانه‌های شخصی باشم (که در آینده خواهم بود)، درمقابل خرید یکی از کنسول‌های اکس‌باکس انتخاب بهتری کرده‌ام. می‌دانم عجیب به‌نظر می‌رسد ولی منطقی است. استراتژی گیم پس بسیار هوشمندانه است. تا زمانی که شما در دنیای اکس‌باکس هستید، چه کسی اهمیت می‌دهد که کجا به انجام بازی می‌پردازید.

سخنان آقای ایبارا منطقی به‌نظر می‌رسد و با صحبت‌های چند سال پیش ایشان دررابطه با عدم اهمیت دادن مایکروسافت به انجام بازی برروی اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مطابقت دارند. به هرصورت هر بازی‌باز باتوجه به بودجه‌ی مالی و نیازهای شخصی خود پلتفرم مورد علاقه‌اش را انتخاب خواهد کرد و آقای ایبارا نیز همان‌گونه که توضیح دادند نیازی به خرید کنسول نسل بعدی شرکت پیشین خود نمی‌بینند.

اکس‌باکس سری اکس و پلی‌اسیتشن ۵ در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. درحالی که مایکروسافت اطلاعات زیادی دررابطه با توان سخت‌افزاری کنسول خود منتشر کرده اما سونی تمرکزش را برروی قابلیت‌های جدید و متنوعی گذاشته است که هنوز معرفی نشده‌اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها