نتفلیکس استودیوی شخصی خود را خرید

0
450
نتفلیکس استودیوی شخصی خود را خرید

نتفلیکس استودیوی شخصی خود را خریدکالاسودا – نتفلیکس با سرمایه گذاری در منطقه البوکراکی نیومکزیکو برای دهه آینده و استودیو تولید فیلم خود را خریداری کرده است.

یکی از دلایلی که پلتفرم های استریم فیلمسازی مانند نتفلیکس محبوب می شود این است که بسیاری از مصرف کنندگان و سازندگان با همان قواعدی که برخی استودیو های بزرگ اجرا می کنند، بازی نمی کنند. در واقع سازندگان اجازه دارند که انعطاف بیشتری روی این قضیه داشته باشند و دستشان در خلاقیت باز است ( بعضی نیز به این عنصر توجه نمی کنند).

این کار منجر به خلق سریال ها و فیلم های بزرگ می شود که به پلتفرم های استریم اجازه می دهد محتوای برتری را خلق کنند. به نظر می رسد نتفلیکس در حال برنامه ریزی برای خرید استودیوی تولید شخصی خود است که اکنون بسیار بزرگ شده است. در حال حاضر این شرکت استودیوی فیلمسازی ABQ یا البوکراکی را نیز خریداری کرده است که می تواند به عنوان اولین استودیو تولیدی نتفلیکس به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد.

هیچ اشاره ای مبنی بر هزینه خرید این شرکت نشده است اما نتفلیکس پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد تا 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه البوکراکی نیومکزیکو برای دهه آینده و استودیو تولید فیلم خود داشته باشد.  انتظار می رود که هزار شغل در این منطقه به واسطه این استودیوی بزرگ فیلمسازی تولید کند.

نتفلیکس استودیوی شخصی خود را خرید

تجربه جدید نتفلیکس در نیومکزیکو

طبق گفته تای وارن، مدیر تولید نتفلیکس “تجربه ما در تولید سریال و فیلم ودر نیومکزیکو به نوعی الهام بخش این رفتار است که بتوانیم یک مرکز تولید جدید فیلمسازی ایجاد کنیم. مردم، چشم اندازها و امکانات همه و همه ستارگان ما هستند و ما نمی توانیم برای اجرا و شروع این کار صبر کنیم و بسیار مشتاق هستیم که بسیاری از مردم بومی و همینطور مکزیکی ها را استخدام کنیم و سرگرمی هایی برای تمام مردم جهان ایجاد کنیم. همچنین از فرماندار مارتینز و شهردار کلر و مردم نیومکزیکو برای ایجاد این فرصت دور از خانه در البوکراکی تشکر می کنیم».

پیش از این نتفلیکس اعلام کرده بود که امکان دارد استودیوی فیلمسازی اروپاکورپ متعلق به لوک بسون را خریداری کند. همچنین نتفلکیس به دنبال توسعه بخش فیلم‌ های این شبکه استریم است و به دنبال ساخت و تولید فیلم‌ های با عناوین بزرگ است و به نظر می ‌رسد که اروپاکورپ مکان مناسبی برای اجرای پروژه ‌های آینده نتفلیکس باشد. نتفلیکس امسال صدها برنامه‌ تلوزیونی را تولید یا لایسنس آن را خریداری کرده است. از این تعداد ۱۰۰ برنامه به‌ صورت سریال‌های درام یا کمدی خواهد بود و بقیه به محتوای کودک، مستند، گفتگو محور و … اختصاص دارد.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها