نحوه حذف مخاطبین از صفحه‌ به اشتراک‌گذاری در آیفون و آی‌پد

0
824

در به روزرسانی های iOS 13 و iPadOS 13 یک صفحه‌ی به اشتراک‌گذاری یا همان Share Sheet‌ به شکل جدیدتر به iPhone و iPad اضافه شده است. متأسفانه، میانبرهای جدید تماس در این صفحه می‌توانند آزاردهنده باشند. در اینجا چگونگی حذف آنها از برگه اشتراکی را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، ردیف اول در برگه‌ی اشتراک گذاری جدید یک میانبر برای به اشتراک گذاری سریع مخاطبینی است که اخیراً استفاده شده است. در تئوری این آپشن برای راحتی کار شما در نظر گرفته شده است اما در عمل آزار دهنده است. در حال حاضر، فقط مخاطبین AirDrop و پیام در این لیست ظاهر می‌شوند.

اگر به ندرت و یا هرگز از این ویژگی استفاده نمی‌کنید، می‌توانید این میانبر ها را حذف کنید. متأسفانه، شما نمی‌توانید سطر مخاطبین را غیرفعال کنید اما روش‌های دیگری نیز وجود دارد. اگر یک مکالمه یا موضوع گروهی را از برنامه پیام‌ها حذف کنید، در صفحه اشتراک نیز از بین می‌رود.

شاید این روش اندکی غیر منطقی باشد؛ اما اگر می‌خواهید مخاطبی را از روی صفحه Share حذف کنید، این تنها راه است. برای شروع، برنامه «پیام‌ها/ Messages» را در iPhone یا iPad خود باز کنید. مکالمه‌ای را که قصد دارید از صفحه Share Sheet‌ حذف شود را پیدا کنید.

مکالمه مورد نظر را پیدا کرده و انگشت خود را به سمت چپ بکشید.

وقتی گزینه Delete در سمت راست ظاهر شد آن را انتخاب کنید.

برای تأیید، دوباره روی ” Delete ” در پنجره ضربه بزنید.

در این صورت همه پیام‌های موجود در گفتگو مورد نظر حذف می‌شوند، از جمله هر فیلم و عکسی که در آن مکالمه وجود داشت.

اکنون، وقتی که به صفحه اشتراکی برگردید، متوجه خواهید شد که مخاطب مورد نظر دیگر در لیست نیست.

این روند را برای تمام مخاطبینی که می‌خواهید از ردیف بالای در صفحه به اشتراک گذای حذف کنید؛ تکرار نمایید.

اگر می‌خواهید مخاطبان پیشنهادی با AirDrop را حذف کنید، باید AirDrop را به طور کلی غیرفعال کنید. برای انجام این کار در دستگاه جدیدتر، از گوشه سمت راست صفحه را سوایپ کنید تا Control Center ظاهر شود. اگر دستگاه قدیمی‌تر با دکمه Home دارید، از پایین صفحه سوایپ کنید.

در این بخش روی گزینه Toggles ضربه بزنید و نگه دارید.

سپس روی دکمه “AirDrop” ضربه بزنید و نگه دارید.

در نهایت روی ” Receiving Off ” ضربه بزنید.

با بازگشت به صفحه به اشتراک گذاری، خواهدید دید که مخاطبین AirDrop شما از لیست حذف شده‌اند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها