نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام و تایید اکانت

0
1459
نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام و تایید اکانت

شاید شما نیز هنگام مراجعه به پروفایل سلبریتی های در اینستاگرام آن تیک آبی معروف را دیده باشید که نشانه اصالت و رسمی بودن اکانت است. اما این تیک آبی اینستاگرام دقیقا چیست و چگونه می توان آن را گرفت؟

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

به پروفایل ‌ها یا اکانت ‌هایی که تیک آبی اینستاگرام را دارند اصطلاحا Verified Badge به معنای مفهومی “دارای نشان تایید” گفته می ‌شود. اما این نشان دقیقا نشان دهنده چیست و چه موضوعی را نمایش می‌ دهد؟ اینستاگرام قابلیتی برای پروفایل ها و اکانت های رسمی درنظر گرفته است که بتواند انها را از اکانت های فیک و دروغین جدا کند.

برای مثال شاید شما نام دیوید بکهام یا باشگاهی مانند بارسلونا را در اینستاگرام سرچ کنید و با هزاران صفحه مواجه شوید که هواداران این تیم درست کرده اند. بعضی افراد اقدام به ساخت اکانت‌ های جعلی به نام افراد دیگر می‌ کنند. افرادی مانند ورزشکاران، بازیگران، سیاست‌ مداران و سلبریتی ‌ها. تا جایی که گاهی اکانت‌ های جعلی یک بازیگر از اکانت واقعی خودش فالووئرهای بیشتری دارد!تیک آبی اینستاگرام چیست؟

مزایای تیک آبی اینستاگرام

اما اگر در پی کسب اخبار موثق در مورد این تیم یا شخصی خاص باشید نیاز دارید که اکانت رسمی او را جستجو کنید. اینستاگرام این امر را در اختیار سلبریتی ها قرار داده است و برای  نمایش پروفایل یا اکانت رسمی هنرمند مورد نظر تیک آبی را در کنار اکانت وی نمایش می‌دهد.

بدین صورت کاربران می‌توانند اکانت رسمی و تایید شده وی را در بین سایر اکانت‌های مشابه پیدا کنند. این ویژگی پیش از این در فیس بوک نیز وجود داشت و توئیتر هم همین روال را برای صفحه اشخاص مهم دارد. از این پس هر جا تیک آبی اینستاگرام را ببینید، می توانید مطمئن شوید که صفحه رسمی بوده و تحت نظارت مستقیم خود فرد اداره می شود.

اما اکنون این ویژگی برای تمام کاربران فعال شده است و اینستاگرام اعلام کرد که اکنون می تواند قابلیت تائید اکانت رسمی را در اختیار همه بگذارد و از این پس انها نیز می توانند اکانت های واقعی را از تقلبی پیدا کنند. بنابراین کاربران دیگر هم می توانند شانس خود را در این زمینه امتحان کنند و درخواست خود را به اینستاگرام بفرستند تا این شبکه اجتماعی در صورت صلاحدید آنها را جزو صفحات تیک آبی دار قرار دهد. با این وجود این کار به سادگی امکان پذیر نیست و نیازمند شرایطی است که در ادامه در مورد آنها می خوانیم.مزایای تیک آبی اینستاگرام

چه کسانی می توانند در اینستاگرام تیک آبی بگیرند؟

چیزی که در گرفتن تیک آبی مهم است این است که معتبر باشید ، چرا که اینستاگرام اکنون این ویژگی را در اختیار تمام کاربران رسمی و غیر رسمی قرار داده است. اکنون اگر کاربر رسمی نیستید نیز می توانید با ارائه درخواست به اینستاگرام خود را در زمره کسانی قرار دهید که می توانند تیک آبی بگیرند. البته این کار به سادگی انجام نمی شود و باید تلاش زیادی کنید و اینستاگرام پس از بازدید از صفحه شما جواب را اعلام خواهد کرد.

برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام شرایط پیچیده و تقریبا سختی وجود دارد. در صورتی که اکانت شما فاقد این شرایط باشد درخواست شما مبنی بر رسمی کردن اکانت مورد تایید قرار نخواهد گرفت و تا یک ماه از رد صلاحیت گرفتن تیک آبی برای اکانت تایید شده اینستاگرام را نخواهید داشت. بنابراین در کنار داشتن شروطی مانند اعتبار و منحصر به فرد بودن اکانت و

ویژگی های پیج اینستاگرام برای داشتن تیک آبی

با این حال اگر سلبریتی نیستید باید حداقل چند شرط از شرایط زیر را داشته باشید:

  • تعداد فالوئر یا دنبال کنندگان بالایی داشته باشید. این فالوئرها باید حقیقی باشند، چرا که اینستاگرام به سرعت فالوئر فیک و تقلبی را شناسایی کرده و شانس شما برای گرفتن تیک رسمی کم می شود. برای گرفتن فالوئر به شکل های قانونی روش هایی وجود دارد که می توانید انها را از مقالات دیگر دنبال کنید. البته ما اشاره کردیم که کاربرانی با تعداد فالوئر پایین هم توانسته اند از اینستاگرام تیک آبی بگیرند و هنوز سیاست های این شبکه اجتماعی در مورد گرفتن تیک آبی مشخص نیست.
  • لینک بدهید و رسمی باشید. هر چه میزان رسمی بودن صفحه اول شما بیشتر باشد، شانس شما برای گرفتن تیک آبی بیشتر می شود. برای مثال نام و نام خانوادگی خود را کامل کنید. لینک سایت خود را در صورت وجود روی اکانت خود بگذارید. اگر اینستاگرام شما هنوز به فیس بوک متصل نیست، این کار را انجام داده و صفحه خود را به صفحه پابلیک و تجاری تبدیل کنید تا شانس خود را بالاتر ببرید. هرچه اکانت‌ های بیشتری به اینستاگرام خود لینک کنید، شانس تان برای گرفتن این تیک در اینستاگرام هم بیشتر می‌ شود.بنابراین اطلاعات غلط به هیچ وجه ندهید و خودتان را با اطلاعات درست معرفی کنید.ویژگی های پیج اینستاگرام برای داشتن تیک آبی
  • فعالیت کنید. برای داشتن تیک آبی هر چه بیشتر و بیشتر فعالیت کنید و نرخ تعامل کاربران را بالاتر ببرید، بهتر است. اگر درخواست خود را برای تیک آبی ارسال کنید و اینستاگرام صفحه شما را چک کند و ببیند از چند ماه پیش فعالیتی نداشته اید، قطعا به درخواست شما در نشان آبی رنگ واکنشی نشان نمی دهد. بنابراین سعی کنید که فعالیت کنید و لایک و کامنت های متناسب بگیرید و تعامل کنید.
  • پست های نامناسب و توهین آمیز ارسال نکنید. یادتان باشد که اگر می خواهید این تیک را دریافت کنید از پست های غیر اخلاقی و اقدامات منفی در اینستاگرام پرهیز کنید. اینستاگرام افرادی که اقدامات مخرب در این شبکه انجام می دهند را قبول ندارد و هیچ تلاشی برای دادن این تیک به آن ها نمی کند. بنابراین کاملا حواستان باشد پست هایی که منتشر می کنید چنین وضعیتی نداشته باشند.

نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام چگونه است؟

اولین کار برای گرفتن این تیک رسمی در اینستاگرام این است که درخواست خود را به صورت رسمی به این شبکه اجتماعی ارائه دهید. پیش از اینکه این دستورات را دنبال کنید، مطمئن شوید که به اکانت مرتبط خود را در اینستاگرام وارد شده باشید. برای مثال اگر می خواهد باند آبی رسمی را برای پروفایل شرکت خود بگیرید، مطمئن شوید که با اکانت شخصی این درخواست را نداده اید. در زیر روش انجام این کار برای شما شرح داده می شود:

  • پس از وارد شدن به اینستاگرام خود، وارد منوی آیکون (سه خط) در گوشه راست بالای پروفایل خود شوید.
  • آیکون چرخدنده را از قسمت پایین سمت راست اسکرین لمس کنید.
  • قسمت Account را از منوی Setting انتخاب کنید.
  • صفحه را به پایین اسکرول کرده تا اینکه گزینه Request Verification  را ببینید و رویش بزنید.
  • فرمی ظاهر می شود که باید ان را پر کنید. اول نام کامل خود را اضافه کنید ( برای کسب و کارها، نام کامل هر فردی که آن را مدیریت می کند کافی است).
  • روی گزینه Choose File کلیک کنید تا عکسی از هویت خود برای اینستاگرام ارسال کنید. این هویت می تواند عکس فرد، گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا کارت شناسایی ملی شما باشد. برای کسب و کارها نیز می توانید از هر سند رسمی کسب و کار مانند فرم های مالیات، مقررات مشارکت و سند و … استفاده کنید.
  • برای این کار دوربین خود را باز کرده و عکسی شفاف و واضح از خود بگیرید یا اینکه تصویر از برگه کارت ملی و … خود ارسال کنید.
  • در نهایت روی دکمه آبی رنگ Send در پایین صفحه بزنید و درخواست تائید خود را به اینستاگرام ارسال کنید.نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام چگونه است؟

در نهایت باید مدتی صبر کنید تا اینستاگرام درخواست شما را برای نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام مورد بررسی قرار دهد. بعد از مدتی یک نوتیفیکشن برای کاربران ارسال می‌ شود که وضعیت درخواست او را مشخص می‌ کند. اگر مدارک رسمی با نام واقعی مطابقت نداشته باشند یا اکانت دارای شرایط مورد نظر نباشد فرد شانس خود را برای گرفتن نشان آبی رنگ از دست می ‌دهد. البته خوب است به یاد داشته باشید که 30 روز بعد از رد درخواست، کاربر دوباره می‌تواند درخواست داده و شانسش را امتحان کند.

بنابراین اگر به هر دلیلی اینستاگرام درخواست شما را قبول نکرد، بهتر است مدارک خود را بازبینی کنید و اطلاعات درست ارسال کنید. همچنین ممکن است اینستاگرام به منحصر به فرد بودن اکانت شما گیر داده باشد. در واقع شما برای هر کسب و کار یا فرد با نام مشخص تنها باید یک اکانت رسمی واحد داشته باشید. اگر اکانت شما خصوصی یا پرایویت است، حتما آن را عمومی یا پابلیک کنید که یکی از شرایط گرفتن تیک آبی است.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند دقیقه به چه صورت است؟

برخی کاربران روی به ساخت اکانت های فیک و گرفتن تیک آبی اینستاگرام فیک می کنند که این کار را با نرم افزارهایی انجام می دهند که کپی تیک آبی اینستاگرام را به شکل فتوشاپی به تصویرشان الصاق می کنند. البته با این کار مزایای گرفتن تیک آبی را به دست نمی آورند و تنها سعی در گول زدن کاربران دیگر دارند.

البته ما این کار را به شما توصیه نمی کنیم و پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال گرفتن تیک آبی اینستاگرام در صفحه خود یا کسب و کارتان هستید این کار را به شکل درخواست قانونی به اینستاگرام پیشنهاد دهید. در عین حال با فعالیت کردن و گرفتن فالوئر و لایک و کامنت شانس خود را برای گرفتن تیک آبی بالا ببرید. پس به یاد داشته باشید برای گرفتن اکانت رسمی اینستاگرام باید اکانتی فعال داشته باشید.گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند دقیقه به چه صورت است؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها