نذر اینترنت در ایام محرم

0
102

وزیر ارتباطات اعلام کرده اگر استارتاپی نذر فناوری داشته باشد از آن حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، در ایام محرم نذرهای مختلفی به نیت امام حسین (ع) و یارانش از سوی ایرانی ها صورت می گیرد که از جدیدترین نوع آن نذر اینترنت را می توان نام برد.

در این باره امروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطلبی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. وزیر ارتباطات با بیان اینکه نذرهای محرم به نت هم رسید، بر لزوم سازماندهی نذرهای مردمی برای بهره مندی محرومان از طریق ایده های استارت‌آپی تاکید کرد.

آذری جهرمی با انتشار عکسی از یک اینترنت وای فای نذری در ایام محرم، نوشت: نذرهای محرم به نت هم رسید.

وی گفت: خیلی خوب است که همه تلاش می‌کنند از آنچه دارند برای امام حسین علیه‌السلام نذر کنند. اما کاش می شد با یک سازماندهی مردمی، محرومان را از این نذرها بهره‌مند کرد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: این موضوع از استارت‌آپها بر می آید و اگر استارت‌آپی متقاضی باشد ما نیز در این زمینه کمک می‌کنیم.

این در حالی است که اگر قرار باشد نذری در این خصوص از سوی استارت آپ های ایرانی وجود داشته باشد، ارائه اینترنت رایگان یا خدمات دیگر فناوری برای اهالی مناطق محروم است. دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار مناطق محروم از بسیاری از خدمات فناوری و حتی اینترنت که این روزها دسترسی به آن برای اکثر ایرانی ها راحت است، محروم هستند.

اگر در این زمینه یعنی نذر فناوری نیز مانند نذر فرهنگی در  ایران گام هایی برداشته شود، قطعا مردم نیز در کنار دولت برای رساندن این فناوری به افراد نیازمند تلاش خواهند کرد و دیگر معنی نذر مختص خوراکی و غذا نخواهد ماند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها