با بهترین نرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی آشنا شوید

0
388
با بهترین نرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی آشنا شوید

استور رسمی گوگل ابزار های بسیار زیادی به عنوان نرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی وجود دارد، با این وجود نمی توان آن ها را با کیفیت بسیار خوب و ارزشمند دانست. در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین نرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندروید بپردازیم و در صورتی که موبایل شما با ایراداتی رو به رو شد می توانید از آن ها بهره ببرید.

این نرم افزار ها می توانند بسیاری از مشکلات نرم افزاری گوشی هوشمند شما از قبیل تغییر تنظیمات و همچنین مشکلاتی که برای بخش نرم افزاری گوشی موبایل شما ایجاد شده را برطرف کنند.

نرم افزار Repair Battery Life Pro

آغاز بررسی بهترین نرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی را با این نرم افزار آغاز می کنیم، بیشتر گوشی های هوشمند اندروید با مشکل باتری رو به رو هستند و جستجو در مورد ابزاری برای برطرف کردن این محصولات بسیار متداول است. از این رو با یک نرم افزار مربوط به بخش باتری بررسی را آغاز می کنیم. این ابزار در استور رسمی گوگل قرار دارد و به صورت رایگان دراختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار به صورت تمام وقت از گوشی هوشمند شما پشتیبانی می کند و شما نیاز دارید هفته ای یک بار این نرم افزار را اجرا کنید.

لینک دانلود نرم افزار Repair Battery Life Pro از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدینرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی،نرم افزار Repair Battery Life Pro

1Tap WiFi Repair Lite  ؛ ابزاری برای حل مشکل وای فای

برخی از کاربران گوشی های اندروید در مورد اتصال به وای فای مشکلاتی دارند، از این رو پیشنهاد می کنیم اگر گوشی موبایل شما دارای سیگنال های ضعیفی است و به خوبی همیشه نمی توانید از اینترنت استفاده کنید. این ابزار می تواند کمک بسیار خوبی برای شما محصوب شود، البته اشتباه نکنید این نرم افزار تقویت کننده سیستم وای فای شما نیست و تنها به بررسی مشکلات شما در این زمینه می پردازند.

نرم افزار یاد شده در استور رسمی گوگل امتیاز بسیار خوبی را به دست آورده و توانسته یکی از بهترین ها در این زمینه قرار گیرد.

لینک دانلود نرم افزار 1Tap WiFi Repair Lite  از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدینرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی،1Tap WiFi Repair Lite  ؛ ابزاری برای حل مشکل وای فای

نرم افزار GPS Status & Toolbox

اگر شما هم با مشکل جی پی اس رو به رو هستید و این قابلیت گوشی هوشمند شما به آرامی کار می کند، پیشنهاد می کنیم این ابزار را از دست ندهید. با دانلود و نصب این نرم افزار می توانید به بررسی مشکلات گوشی هوشمند خود بپردازید. این نرم افزار سرعت، شتاب و وضعیت باتری را در کنار سایر ویژگی ها در اختیار شما قرار می دهید و با استفاده از آن می توانید به سادگی مشکل مکان یابی گوشی موبایل خود را برطرف کنید. این نرم افزار نیز به صورت رایگان در استور رسمی گوگل در اختیار شما قرار می گیرد.

لینک دانلود نرم افزار GPS Status & Toolbox از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدینرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی،نرم افزار GPS Status & Toolbox

نرم افزار CCleaner

یکی از بهترین ابزار ها که در کنار بهترین نرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی قرار می گیرد این نرم افزار مشهور است که بدون شک با آن آشنایی دارید. این نرم افزار میلیون ها بار در استور رسمی گوگل دریافت شده است و به عنوان یک نرم افزار قدرتمند در تمام جهان شناخته می شود. این نرم افزار قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده حافظه گوشی خود را از فایل های بیهوده پاک کنید و با پاک سازی کش های نرم افزار و کارهای دیگر گامی اساسی را در زمینه افزایش سرعت دستگاه خود بردارید. حذف فایل های اضافی و همچنین حافظه کش گوشی موبایل شما می توانید به خوبی سرعت گوشی موبایل را افزایش دهد که این نرم افزار این کار را به بهترین شکل انجام می دهد.

لینک دانلود نرم افزار CCleaner از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدینرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی،نرم افزار CCleaner

نظر شما در مورد بهترین نرم افزار های برطرف کردن مشکلات گوشی های اندرویدی چیست؟ از کدام نرم افزار ها در این زمینه استفاده می کنید یا اصلا به این نرم افزار ها اعتقادی دارید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها