بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word سال 2019 آشنا شوید

0
989
بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word سال 2019 آشنا شوید

جستجو در مورد بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word هموراه مورد توجه کاربران بوده است، فایل های Pdf با وجود اینکه قالب یکسانی را برای تمام سیستم های کامپیوتری و گوشی های هوشمند ارائه می دهد، قابلیت های مانند ویرایش متن و همچنین جداسازی بخشی از متن را به کاربران نمی دهد از این رو نیاز به تبدیل آن ها به ورد است. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word سال 2019 بپردازیم.

همانطور که بیان شد در این بخش قصد داریم به بررسی مبدل های این دو فرمت محبوب بپردازیم، قبل از اینکه بررسی این موضوع را آغاز کنیم، بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که تمام این نرم افزار های برای فایل های انگلیسی و برخی زبان های خارجی هستند و کمتر از زبان فارسی در میان نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word پشتیبانی می شود. در این بخش قص داریم به بررسی چند ابزار رایگان بپردازیم که این کار را به خوبی انجام می دهند. برای آموزش کامل تغییر سایز کاغذ در نرم افزار Word در این بخش کلیک کنید.

نرم افزار WPS PDF به Word Converter

این ابزار بسیار جالب توجه است، با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی فایل خود را انتخاب کرده و آن را به فرمت مورد نیاز خود تبدیل کنید. پس از انتخاب فرمت خروجی گزینه استارت را انتخاب کنید. این نرم افزار برتری خاصی نسبت به ابزار های دیگر دارد و سرعت قابل توجهی خواهد داشت.

همانطور که بیان شد این ابزار سرعت بالاتری در مقایسه با ابزار های آنلاین دارد و می تواند فایل ها را به صورت گروهی پردازش کند. نسخه رایگان این نرم افزار تعداد محدودی را می توان به فرمت مورد نیاز تبدیل کند از این رو اگر قصد استفاده مداوم این ابزار را دارید نیاز به پرداخت برای خرید نسخه کامل آن است. قالب بندی درست، حفظ تصاویر را می توان از برترین ویژگی های این ابزار دانست.

لینک دانلود نرم افزار WPS PDF به Word Converter

بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word، نرم افزار WPS PDF به Word Converter

ابزار Free Online OCR

این ابزار می تواند اسناد اسکن شده را به متن های قابل ویرایش تبدیل کند. همانطور که از نام این ابزار مشخص است با وسیله اسناد اسکن شده و همچنین فایل های اصلی کار می کند. Free Online OCR کاملا رایگان است و می تواند یک فایل را در یک زمان تبدیل کند. این ابزار حجمی در حدود 5 مگابایت دارد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و پساز انتخاب فایل و زبان آن فرمت خروجی را انتخاب کنید.

پس از چند ثاینه یک لینک ایجاد می شود و می توانید فایل خروجی خود را دانلود کنید. این ابزار برخلاف بسیاری از موارد مشابه نیازی به ارائه آدرس ایمیل نیست و با وارد کردن  فایل خود خروجی را دریافت می کنید. این ابزار محدودیت های بسیاری دارد و در متن های رنگی مشکلاتی را ایجاد می کند. این ابزار به عنوان یک نرم افزار ویندوز شناخته می شود.

لینک دانلود نرم افزار Free Online OCRبهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word، ابزار Free Online OCR

Nitro PDF to Word Converter

این ابزار را می توان در کنار بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word سال 2019 در نظر گرفت. این ابزار می تواند فایل های متنی را به خوبی به ورد تبدیل کند اما برای اسناد گرافیکی مناسب نیست. این ابزار در دو نسخه در اختیار کاربران قرار می گیرد. نسخه اول یک اپلیکیشن برای ویندوز است و نسخه دیگر نیز یک ابزار آنلاین و مبدل است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با استفاده از این ابزار می توان فایل های مختلفی را آپلود کرده و خروجی مورد نیاز خود را دریافت کنید. این ابزار برخلاف نرم افزار قبلی خروجی را برای آدرس ایمیل شما ارسال می کند و هر آدرس ایمیل به 5 فایل در ماه محدود می شود و در غیر این صورت نیاز به پرداخت های درون نرم افزار است.

در کنار این ابزار های روش های دیگری نیز وجود دارد که به عنوان بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word سال 2019 شناخته می شود. با این وجود روش های یاد شده در کنار برترین های قرار می گیرد.Nitro PDF to Word Converter بهترین نرم افزار های تبدیل فایل Pdf به Word

نظر شما در این مورد چیست؟ کدام ابزار را بهترین روش در نظر می گیرد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها