بررسی بهترین نرم افزار های تماس تصویری برای گوشی های اندروید

0
314
بررسی بهترین نرم افزار های تماس تصویری برای گوشی های اندروید

نرم افزار های تماس تصویری متعددی برای گوشی های هوشمند اندرویدی وجود دارند. این نرم افزار ها با قابلیت های متعدد این اجازه را به شما می دهند که بتوانید به ویژگی های کاربردی در کنار تماس ویدئویی با کیفیت بپردازید. امروز قصد داریم به بررسی بهترین نرم افزار ها در این زمینه بپردازیم.

بهترین نرم افزار های ویدئو کال

اولین نرم افزاری که قصد داریم در این زمینه به معرفی یپردازیم اپلیکیشن BBM است. این نرم افزار به صورت رسمی در اختیار کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرد و برای دریافت برخی از ویژگی ها باید خرید های درون نرم افزاری انجام دهید.

این نرم افزار به تازگی قابلیت برقراری تماس تصویری را در اختیار کاربران قرار داده و مطابق انتظار عملکرد خوبی دارد. ممکن است احساس کنید این نرم افزار بهترین گزینه نباشد اما به این موضوع توجه کنید که نرم افزار یاد شده را می توان یکی از بهترین ابزار ها در این زمینه دانست و ضعف خاصی ندارد.

Hangouts باید پاسخ گوگل به فیس تایم اپل است و یکی از محبوب ترین نرم افزار های تماس صوتی به شمار می رود، Hangouts در درجه اول یک سرویس پیام رسانی است اما از این نرم افزار به عنوان ارسال پیامک استفاده کنید. علاوه بر این در اوقات نیاز می توانید تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. در نظر داشته باشید که این نرم افزار برای نسخه PC نیز فعال است و شما می توانید با تلفن هوشمند خود تماس برقرار کنید و طرف مقابل با رایانه به شما پاسخ دهد. در نظر داشته باشید که این نرم افزار در بسیاری از گوشی های هوشمند به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می گیرد.

بهترین نرم افزار های ویدئو کال

نرم افزار ICQ برای تماس تصویری

ICQ نیز یک نرم افزار کاربردی در این زمینه است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، این نرم افزار رقیب جدی برای مسنجر AOL به شمار می رود که در اواخر دهه 90 فعالیت داشت. با این وجود این نرم افزار هنوز هم یکی از بهترین ابزار ها برای تماس ویدئویی به شمار می رود.

JusTalk را باید یکی از معدود ترین نرم افزار هایی دانست که تمرکز ویژه ای روی تماس تصویری دارد و در کنار این ویژگی قابلیت های دیگری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. این نرم افزار با استفاده از حساب کاربری فیسبوک به شما این امکان را می دهد به دوستان و خانواده خود تماس ویدئویی برقرار کنید. با این نرم افزار، قابلیت های چت گروهی، تماس تلفنی رایگان از طریق داده ها و.. به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

در کنار نرم افزار های یاد شده اپلیکیشن های Skype، LINE و KakaoTalk قرار دارند که در کنار بهترین های این زمینه قرار دارند.

نرم افزار ICQ برای تماس تصویری

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها