نسخه آزمایشی اندروید 10 برای نوت 10 منتشر می شود

0
177
نسخه آزمایشی اندروید 10 برای نوت 10 منتشر می شود

سامسونگ اعلام کرد که صاحبان گوشی های نوت 10 می توانند به زودی شاهد دریافت اندروید 10 در قالب نسخه آزمایشی one UI 2 برای گوشی های خود باشند.

نسخه آزمایشی one UI 2

در مجموع می‌توان One UI 2 را یک پوسته‌ی نرم‌افزاری اختصاصی نامید که براساس سیستم‌عامل اندروید توسعه یافته است و سامسونگ آن را برای ابزارهای هوشمند اندرویدی خود منتشر می‌کند. این پوسته‌ی اختصاصی برای نخستین بار بر مبنای اندروید 9 پای منتشر شد و در نسخه‌ی دوم آن شاهد به‌کارگیری ویژگی‌های موجود در سیستم‌عامل اندروید 10 هستیم.

سرانجام پس از چندین ماه سردرگمی کاربران گلکسی نوت 10 سرانجام با One UI 2 شروع به دریافت Android 10 سامسونگ بتا کامل کردند. در حال حاضر ، دریافت نسخه بتا توسط برخی کاربران آلمانی تأیید شده است (نسخه N975FXXU1ZSJF) اما باید در ایالات متحده و کره جنوبی نیز تا کنون موجود شده باشد. این نسخه ساخت با دومین نسخه بتا آندروید 10 برای سری S10 که امروز ارائه شده است، یکسان است.

نسخه آزمایشی one UI 2

تغییرات نسخه بتا

  • تغییرات کامل نسخه Open Beta 1 مبتنی بر اندروید ۱۰ در اینجا آمده است:
  • تغییرات سیستم در نسخه بتا اندروید ده شامل موارد زیر است:
  • ارتقا به به اندروید ۱۰
  • طراحی رابط کاربری جدید
  • مجوزهای موقعیت مکانی پیشرفته برای حفظ حریم خصوصی
  • ویژگی شخصی سازی جدید در تنظیمات به شما امکان می دهد اشکال آیکونی را انتخاب کنید که در تنظیمات سریع نمایش داده شود.

تغییرات نسخه بتا

ویژگی های انحصاری اندروید 10

انتشار ویژگی‌ های انحصاری اندروید 10 برای تمام دارندگان محصولات فوق تأیید شده، اما سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز این فرایند اعلام نکرده است. البته از سوی نماینده‌ی خدمات مشترکین این شرکت روز ۲۴ اکتبر به‌عنوان زمان آغاز فرایند اعلام شده که باید منتظر تأیید رسمی آن بود.

میزان حجم به روز رسانی

این به روزرسانی تقریباً 1.8 گیگابایت حجم دارد و همچنین پچ امنیتی نوامبر را نیز به ارمغان می آورد. طبق معمول ، افرادی که می خواهند این بتا را امتحان کنند ، باید از طریق برنامه کاربران سامسونگ ثبت نام کنند. پس از تأیید به روزرسانی ، در برنامه تنظیمات این به روز رسانی ظاهر می شود.

میزان حجم به روز رسانی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها