نسخه اصلی بازی DOOM برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شد

0
795
نسخه اصلی بازی DOOM برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شد

DOOM برای سیستم عامل های اندروید و iOS در استور های رسمی گوگل و اپل در اختیار کاربران قرار گرفت. این بازی برای اولین بار در سال 1993 توسط یک استودیوی کوچک به نام id Software توسعه پیدا کرد و توانست تحول بزرگی در صنعت بازی های رایانه ای ایجاد کند.

حال پس از حدود 25 سال بتصدا تصمیم گرفته است که نسخه کلاسیک عناوین DOOM را برای سیستم عامل های جدید که شامل ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS توسعه پیدا کرده است.

در حالی که DOOM، DOOM II و DOOM 3 در حال حاضر برای نینتندو، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در اختیار کاربران قرار دارد، تنها دو نسخه اول در اختیار کاربران اندرویدی و iOS قرار می گیرذ. این بازی های در استور رسمی گوگل و اپل استور با قیمتی در حدود 5 دلار قابل دسترس است.

برای دسترسی به بازی Doom نیاز به ایجاد حساب کاربری است

برای دسترسی به بازی Doom نیاز به ایجاد حساب کاربری است

بازی اصلی DOOM با محتوای منتشر شده در سال 1993 منتشر می شود، انتشار مجدد DOOM II شامل سطحMaster  و 20مرحله اضافی توسط توسعه دهندگان این بازی ارائه می شود.

با این وجود در نظر داشته باشید که نسخه کلاسیک DOOM از سال 2009 برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفت، برای گوشی های اندرویدی هر دو بازی DOOM و DOOM II در دسترس کاربران گوگل پلی قرار گرفت. البته در تظر داشته باشید که DOOM II برای اولین بار در سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفت.

در این میان پس از نصب بازی یک مشکل کوچک وجود دارد، شما باید به حساب کاربری Bethesda خود وارد شوید، از این رو اگر حساب کاربری ندارید باید یک اکانت برای خود ایجاد کنید.البته به نظر در این بخش تغییراتی را شاهد خواهیم بود، بر اساس سازندگان این بازی بسیار زیبا وارد شدن به حساب کاربری باید اختیاری باشد و طرفداران بتوانند بدون ایجاد حساب وارد بازی شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها