نسخه جدید بازی Counter-Strike به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت

0
687

 نسخه جدید بازی Counter-Strike به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت. این نسخه که Global Offensive نام دارد طرفداران قدیمی این بازی مهیج را در کنار هم قرار داده است. در ابتدا شایعاتی پیرامون نسخه جدید بازی Counter-Strike منتشر شده بود اما کمپانی سازنده این بازی بسیار پرطرفدار، Global Offensive را به عنوان نسخه جدید بازی Counter-Strike معرفی کرد.

شرکت بازی‌سازی والو  مدت ها پیش بازی هیجان انگیزی را روانه بازار بازی های ویدئویی کرد که تا سال ها در ذهن کاربرن خواهد ماند. این بازی مهیج به کاربران اجازه می داد در قالب تیم های مختلف به مبارزه با یکدیگر بپردازند و در نهایت یک تیم برنده می شد. پس از گذشت سال ها آخرین نسخه این بازی با نام Global Offensive در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه جدید بازی Counter-Strike در حال حاضر برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شده است و توانسته به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کند.

نسخه جدید بازی Counter-Strike نسبت به نسخه‌های قبلی این بازی بسیار سخت‌تر و رقابتی تر شده است. برای برتری در این بازی باید در نقشه و استفاده از موس و کیبورد مهارت بالایی داشته باشید.

حال طبق ادعای این کمپانی قدیمی نسخه جدید بازی Counter-Strike تا مدتی محدود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. نسخه‌ رایگان ویدئویی CS:GO این امکان را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد تا تمام بخش‌های بازی را به صورت آفلاین و در مقابل بات‌ها بازی کنند.

البته نسخه رایگان این بازی مهیج تفاوت های زیادی با بازی ویدئویی اصلی دارد و پیشنهاد می کنیم که اگر برای خرید این بازی مهیج مردد هستید و فکر می کنید که ارزش خرید 15 دلاری ندارد، نسخه‌ رایگان Counter Strike: Global Offensive را نصب و آن را آزمایش کنید. اگر بازی کردن با دیگر بازی‌کننده‌ها به صورت آنلاین هم ترسناک به نظرتان می‌رسد و می‌خواهید کمی پیش از ورود به بازی، خودتان را آماده کنید، این نسخه‌ رایگان به کمک‌تان خواهد آمد.

در نسخه رایگان بازی Counter-Strike  بازیکنان با هوش مصنوعی بازی خواهند کرد. همچنین می‌توانید مسابقات را تماشا کنید. برای اینکه بتوانید نسخه آنلاین بازی را بازی کنید باید نسخه رایگان Global Offensive را خریداری کنید. اگر از نسخه رایگان لذت بردید می‌توانید زمانی که بازی توسط استیم حراج می‌شود آن را خریداری کنید.

با توجه به قابلیت های این بازی مهیج پیشنهاد می کنیم این نسخه رایگان را از دست ندهید، زیرا کمتر کاربر و علاقه مند بازی های ویدئویی را می توان یافت که از این نسخه جذاب خاطره نداشته و بخشی از زندگی خود را با آن سپری نکرده باشد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها