2 نسخه جدید گوشی شیائومی به زودی روانه بازار فروش می شود

0
855

کالاسودا- دو نسخه جدید از گوشی هوشمند شیائومی سری Mi 8 به زودی روانه بازار فروش می شود. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد کمپانی مشهور شیائومی دو گوشی هوشمند Mi 8 Youth و Mi 8 Screen Fingerprint edition را روانه بازار فروش می کند. این دو گوشی هوشمند بسیاری از ویژگی های موبایل شیائومی Mi 8 را دارند. به نظر می رسد این دو نسخه سفارشی در بازار چین منتشر شود.

هنوز اطلاعات زیادی از  دو نسخه جدید گوشی هوشمند شیائومی  منتشر نشده اما طبق اخبار موجود، گوشی هوشمند Mi 8 Youth در نسخه های متفاوتی روانه بازار فروش می شود. شیائومی ادعا کرده که این گوشی هوشمند در سه نسخه با رم های نرم افزاری و حافظه داخلی های متفاوت روانه بازار فروش می شود. این سه نسخه شامل رم چهار و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم نرم افزاری شش و حافظه 64 گیگابایتی و رم نرم افزاری شش در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود.

گوشی هوشمند Mi 8 Youth در رنگ های خاکستری، طلایی و آبی به فروش می رسد. شرایط برای نسخه دیگر نیز به همین روال است و تنها حافظه داخلی و رم مشخص شده است.

گوشی هوشمند Mi 8 Screen Fingerprint edition در رنگ های مشکی و آبی به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند در رم های نرم افزاری شش و هشت به فروش می رسد. شیائومی برای این نسخه از گوشی هوشمند خود حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در نظر گرفته است.

به نظر می رسد این دو نسخه جدید گوشی هوشمند شیائومی بسیار شبیه Xiaomi Mi 8 SE و Xiaomi Mi 8 Explorer Edition باشند و از پردازنده اسنپدراگون 710 بهره ببرند؛ پردازنده ای که امکان حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش را برای کاربران ممکن می سازد و به احتمال زیاد شاهد این پردازنده هستیم.

هنوز قیمت رسمی این دو گوشی هوشمند مشخص نشده است اما بدون شک باید قیمتی کمتر از 300 دلار را برای این دو نسخه از گوشی موبایل Mi 8 شاهد باشیم.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 SE چه قابلیت های داشت؟

این گوشی هوشمند در ماه ژوئن منتشر شد و با امکانات مناسب خود فروش خوبی به دست آورد. دوربین سلفی این گوشی موبایل از ابتدا مورد توجه کاربران قرار گرفت و حضور لنز 20 مگاپیکسلی باکیفیت بسیاری از علاقه مندان عکاسی سلفی را به سمت خود کشاند. این گوشی هوشمند در بخش دوربین اصلی نیز قدرتمند ظاهر شد. اما وجود صفحه نمایش قدرتمند کاربران را متعجب ساخت. شیائومی برای این موبایل از پنل صفحه نمایش سوپرآمولد استفاده کرده و حضور گوریلا گلس پنج خبر از یک صفحه نمایش با کیفیت و مقاوم را می دهد. حال باید منتظر این دو نسخه جدید از سری می هشت شیائومی باشیم.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها