نسخه جدید ios دارای چه ویژگی هاییست؟

0
431
نسخه جدید ios دارای چه ویژگی هاییست؟|کالاسودا

نسخه جدید ios دارای چه ویژگی هاییست؟|کالاسوداکالاسودا – اپل نسخه جدید iOS 11.2 با امکان شارژر بی سیم سریع، سیستم پرداخت apple pay و اصلاح باگهای قبلی را برای آیفون منتشر کرده است.

اپل امروز نسخه جدیدی از ios ارائه کرد چرا که درست چند ساعت پس از ارائه اپدیت قبلی، کاربران گزارشهایی را از آن مخابره کردند. در ios 11.1.2 هنگامی که اپدیت روی دستگاه اجرا میشود اپلیکیشنهای سوم شخص یا third party با مشکلاتی در سیستم نوتیفیکیشن و اعلانهایشان مواجه میشدند که اپل در نسخه جدید این مشکل را مورد بررسی قرار داد و تعداد زیادی ویژگی به آن اضافه کرد. انتظار میرفت اپل این اپدیت را روی سه شنبه منتشر کند، اما ارائه زود هنگام آن نشان میدهد که میخواهد هر چه زودتر به حرف و حدیثها پایان دهد.

 آپدیت ios 11.2 یکی از بزرگترین اپدیتهای اپل نیز محسوب میشود که همراه ان سیستم apple pay نیز در آمریکا فعال شده و کاربران امریکایی میتوانند از این سیستم پرداخت جدید استفاده کنند.

این سیستم در اپلیکیشن پیامرسانی مستقر شده و به کاربران ایفون اجازه میدهد که از طریق iMessage هایی مانند Venmo به یکدیگر پول ارسال کنند یا برای مقاصد خرید اینترنتی از آن استفاده کنند. همچنین در این نسخه جدید شارژ بی سیم پرسرعت برای مدلهای ایفون X و آیفون 8 نیز معرفی شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها