نسخه دوم بتا iOS 13 در دسترس قرار گرفت

0
345
نسخه دوم بتا iOS 13 در دسترس قرار گرفت

نسخه دوم بتا iOS 13 در دسترس توسعه دهندگان این سیستم عامل محبوب قرار گرفت، مدتی پیش نسخه اول سیستم عامل آزمایشی این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و حال نسخه جدید iOS13 نیز از طریق پورتال توسعه دهندگان اپل در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد.

کمپانی اپل مدتی پیش سیستم عامل جدید خود را در کنار سایر محصولات خود رونمایی کرد، این کمپانی مشهور قابلیت های بسیار جالبی را برای کاربران در نظر گرفته است که گوشی های هوشمند این برند می توانند پس از دریافت به روز رسانی از آن بهره مند شوند.

نسخه دوم بتا iOS 13 قص دارد برخی از موارد مربوط به عملکرد و پایداری سیستم عامل را برطرف کند و می توانید برنامه های خود را در یک محیط پایدار تر در iOS13 اجرا کنید.

بر اساس اخبار منتشر شده پیرامون کمپانی اپل به روز رسانی بتا iOS 13 در ماه ژولای در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد و تا آن زمان به نظر شاهد یک نسخه آزمایشی دیگر برای توسعه دهندگان خواهیم بود.

نسخه قبلی به روز رسانی سیستم هامل iOS13 از طریق نرم افزار آیتونز و کابل یو اس بی در اختیار توسعه دهندگان قرار می گرفت با این وجود این نسخه جدید مانند به روز رسانی های عادی سیستم عامل ها توسط OTA قابل نصب است.

iOS13 برای کدام گوشی های هوشمند عرضه می شود؟

iOS13 برای کدام گوشی های هوشمند عرضه می شود؟

گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس در کنار آیفون ایکس آر محصولاتی هستند که به عنوان پرچمداران فعلی اپل در این لیست قرار می گیرند، در کنار این گوشی های هوشمند آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس نیز این به روز رسانی را دریافت می کنند. کمپانی اپل محصولات دیگر خود را نیز تحت پوشش این به روز رسانی قرار می دهد و محصولاتی نظیر آیفون 7 و 7 پلاس و نسخه 6 اس و 6 اس پلاس در کنار آیفون Se به روز رسانی iOS13 را دریافت می کنند. بر اساس اخبار منتشر شده iPod Touch نسل 7 ام نیز این به روز رسانی را دریافت می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها