نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی پرچم دار جدید سامسونگ در راهند

0
488

کالاسودا- کمپانی کره ایی سامسونگ پیش فروش گوشی های پرچم دار خود را در نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی آغاز می کند. این غول تکنولوژی برخلاف شرکت اپل گوشی های خود را با قابلیت اضافه کردن حافظه جانبی عرضه  می کند و یکی از دلایل برتری پرچم داران سامسونگ در مقابل گوشی های آیفون برای افرادی که حافظه بسیار زیادی برای امور روز مره خود دارند است.

با وجود حافظه مناسب ۶۴ گیگابایت برای گوشی های پرچم دار اما وجود قابلیت های مختلف مانند فیلم برداری اسلوموشن و ضیط فیلم به صورت ۴k در کنار پیشرفت کیفیت های پخش موسیقی باعث می شود که بیشتر کاربران حتی برای استفاده های روزمره نیاز به حافظه های بیشتری داشته باشند. به همین دلیل این کمپانی قدرتمند امروز خبری خوشی را برای کاربران خود اعلام کرد.

حال شرکت سامسونگ با وجود آنکه استاندارد حافظه داخلی گوشی های پرچم دار خود را بر مبنای ۶۴ گیگابایت بنا کرده است از امروز پیش فروش نسخه های بالاتر نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی  را آغاز می کند و به صورت رسمی فروش خود را از تاریخ ۱۸ می در وب سایت سامسونگ به صورت انحصاری شروع می کند. این نسخه های بالاتر تفاوت دیگری با گوشی موجود در بازار ندارد و مانند آن ها از حافظه داخلی تا ۴۰۰ گیگابایت پشتیبانی می کند.

اما بخش دیگر نیز مشخص شدن قیمت این پرچم دار است در واقع گلکسی S9 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۶۹ دلار و نسخه ۲۵۶ نیز ۸۸۹ دلار به فروش می رسد. همچنین نسخه پلاس این پرچم دار با ۱۲۳۸ گیگابایت حافظه داخلی ۸۱۹ دلار و ۲۵۶ گیگابایت آن نیز ۹۳۹ دلار به فروش خواهد رسد. شرکت سامسونگ این دستگاه ها را با همان رنگ های نسخه ۶۴ گیگابایت عرضه می کند.

کمپانی سامسونگ از یک طرف باید به رقابت با برند اپل و هواوی بپردازد و از طرفی دیگر باید مراقب برندهای وان پلاس و شیائومی باشد به همین دلیل با انتشار نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به نظر به خوبی از پس برندهای رقیب خود در بخش حافظه داخلی بر بیاید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها