نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا به بازار عرضه شد

0
462
نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا به بازار عرضه شد

نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا به بازار عرضه شدکالاسودا_ به تازگی خبری جالب توجه در مورد برنامه الکسا منتشر شده است که نشان می دهد که نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا رونمایی شده است.

رونمایی از نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا

شرکت آمازون تصمیم گرفته است که امروز از نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا رونمایی کند. درحالی گفته شده بود که برنامه الکسا به زودی برای PC عرضه خواهد شد ، بالاخره امروز از این نسخه برای تمام دستگاه های مجهز به ویندوز 10 پرده برداری شد. شما می توانید این نسخه را هم اکنون برای سیستم های PC خود دانلود کنید ولی تنها سیستم های سازگار می توانند از ویژگی سخنگوی این برنامه استفاده کنند. اگر سیستم شما با برنامه الکسا سازگار نباشد نمی توانید با استفاده از سیستم سخنگوی این برنامه ، فعالیت های مخصوص به آن را انجام دهید.

ویژگی های نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا

نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا می تواند سیستم پخش موسیقی شما را کنترل و دستگاه های هوشمند خانگی شما را به راحتی هرچه تمام تر تنظیم کند. بخش ویدئو ، تماس ها ، برنامه اسپاتیفای ، برنامه پاندورا هنوز توانایی پشتیبانی از برنامه الکسا را در ویندوز 10 دارا نیستند اگرچه این موضوع را شرکت آمازون نیز اعلام کرده بود که قصد ندارد قابلیت های ویندوز را اضافه کند ولی خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت در اوایل سال 2019 احتمالا قابلیت ها و دسترسی های جدیدی را به این نسخه اضافه خواهد کرد.نسخه ویندوز 10 برنامه الکسا به بازار عرضه شد

همکاری مشترک مایکروسافت و آمازون در بخش های مختلف

برنامه الکسا فقط چند ماه پس از اعلام خبر همکاری الکسا و کورتانا مایکروسافت به بازار عرضه شد. این موضوع نشان می دهد که به زودی شاهد همکاری های بیشتری بین مایکروسافت و آمازون خواهیم بود. قطعا دسترسی های برنامه کورتانا به برنامه الکسا و بالعکس بیشتر و بیشتر خواهد شد ولی این دسترسی هنوز کمی پیچیده است. قطعا طی ماه های آینده همکاری این دو شرکت واضح تر از قبل خواهد شد. در حال حاضر ما به کاربران استفاده از برنامه الکسا را پیشنهاد می کنیم زیرا دسترسی این برنامه به بخش های مختلف ویندوز بهتر و آسان تر بوده و کاربران بهتر از گذشته می توانند از این برنامه استفاده کنند. همکاری شرکت مایکروسافت و آمازون تنها به این بخش ها خلاصه نمی شود و آنها به تازگی همکاری خود در زمینه Xbox One نیز شروع کرده اند که می تواند برای تمام کاربران جذاب و خاص باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها