نسخه گوشی بازی Diablo به زودی به بازار عرضه می شود

0
585
نسخه گوشی بازی Diablo به زودی به بازار عرضه می شود

نسخه گوشی بازی Diablo به زودی به بازار عرضه می شودکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در دنیای گیم منتشر شده است که نشان می دهد نسخه گوشی بازی Diablo به زودی به کاربران عرضه خواهد شد.

رونمایی از نسخه گوشی بازی Diablo

کمپانی Blizzard قصد دارد تا بازی Diablo را برای گوشی آماده کند و این موضوع را در مراسم امسال Blizzard اعلام کرد. سازنده های این بازی اعلام کرده اند که این بازی نسخه تکامل یافته آن بوده و با نام Diablo:immortals به بازار عرضه خواهد شد. این نسخه برای گوشی های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

کفیت بی نظیر نسخه گوشی بازی Diablo

این نسخه فضای بی نظیری دارد و در حالت آنلاین نیز می تواند خیلی از کاربران را به خود جذب کند. بازیکنان می توانند درگروه های مختلف بازی کنند و حتی در اتفاقات خاص این بازی نیز شرکت کنند. شخصیت های این بازی عبارتند از جادوگر ، راهب ، شوالیه ، شیطان گیر ، بربر ، نکرومنسر. هم اکنون کاربران برای نسخه بتا این بازی پیش ثبت نام داشته باشند.

زمان عرضه اولین نسخه این بازی

شرکت Blizzard هنوز نکات زیادی در مورد این بازی به کاربران ارائه نکرده است ولی به نظر می رسد رمان رونمایی از این بازی خیلی دور نیست. بازی Diablo III در سال 2012 برای PC عرضه و تبدیل به یکی از بازی های پرفروش شد. در نهایت این بازی برای کنسول های دیگر هم به معرفی شد تا کاربران بتوانند در هر کنسولی از این بازی استفاده کنند.

نسخه گوشی بازی Diablo به زودی به بازار عرضه می شود

ویژگی های نسخه جدید بازی Diablo

نسخه موبایل بازی Diablo توسط دو شرکت Blizzard و Netease ساخته خواهد شد. شرکت Blizzard اعلام کرده است که این نسخه دارای شخصیت های جدید و داستانی متفاوت خواهد بود که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

داستان بازی

اتفاقات بازی ۲۰ سال پس از وقایع نسخه دوم رخ می‌دهند. دکارد کین به همراه لی (Leah) در حال بررسی بقایای کلیسایی است که در نسخه اول بازی وارد آن می‌شدیم تا اینکه یک سنگ بزرگ از آسمان به این مکان برخورد کرده و کین نیز در اثر این برخورد به طبقات پایینی سقوط می‌کند. سپس لی برای کمک گرفتن به سمت شهر می‌آید و اینجا با قهرمان بازی آشنا می‌شود. ماموریت شما در ابتدا مقابله با برخی شیاطین جهنمی دیگر مثل بلیال، فرمانروای دروغ، یا آزمودان، فرمانروای گناه که قصد دارد به شیطان بزرگ تبدیل شود است. اما در ادامه داستان به شکلی پیش می‌رود که دیابلو زنده می‌شود و شما باید دوباره برای نابودی وی تلاش کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها