نسل دوم عینک هوشمند North در راه است

0
1444

کمپانی North نسل بعدی عینک هوشمند خود را در سال 2020 وارد بازار می‌کند؛ این در حالی است که فروش عینک اولیه Focals را متوقف خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، کمپانی North بعد از آنکه تنها عینک هوشمند خود را در ماه سپتامبر به طور گسترده در دسترس عموم قرار داد؛ به سرعت به فکر نسل بعدی عینک‌های هوشمند خود افتاده است.

این سازنده فن‌آوری پوشیدنی کانادایی فاش کرده است که عینک‌های نسل بعدی خود با نام Focals 2.0 در سال 2020 عرضه می‌کند. البته North در مورد ویژگی‌های ارتقا یافته این عینک جدید حرفی نزده است؛ اما خبرهای حاکی از آن است که این عینک‌های جدید در “سطح کاملاً متفاوتی” عرضه می‌شوند.

شرکت North برای تمرکز بر روی عینک‌های نسل جدید، فروش Focals اصلی را متوقف می‌کند. البته کاربرانی قبلی به‌روزرسانی‌های مدل ابتدایی را دریافت خواهد کرد؛ اما خریداران جدید باید منتظر نسل دوم این عینک‌ها باشند.

قطع فروش عینک‌های هوشمند با توجه به شرایط فعلی North معقول باشد. North در فوریه 150 شغل خود را کاهش داده تا پول کافی برای پیشرفت حداقل 18 تا 20 ماه دیگر را داشته باشد. حال آینده این شرکت به نسل دوم این عینک‌ها یعنی Focals 2.0 بستگی دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها