نسل ششم آی پد در راه است

0
614

کالاسودا_نسل ششم آی پد های اپل موسوم به آی پدهای ۲۰۱۸ در راهند . این آی پدها را می توان از جذاب ترین کالاهای شرکت اپل دانست.

به نظر می رسد اپل قصد دارد به زودی نسل ششم آی پد را روانه بازار کند. این موضوع را می توان مهم ترین تحول سال ۲۰۱۸ اپل دانست . اما این آی پدها دقیقا چه ویژگی هایی خواهند داشت ؟یکی از قابل توجه ترین تغییرات در در این آی پدها را می توان به کار بردن  قلم هوشمند اپل برای ارتقای سطح کیفی محصول ارزیابی کرد.

درواقع با استفاده از این قلم مشکل بسیاری از کاربران نیز حل خواهد شد. افزون بر این هاز اعمال این اغییرات جلب نظر مثبت کاربران است. هدف دوم اپل برای جلب نظر مثبت کاربران این است که دانش آموزان و دانشجویان از آی پد۲۰۱۸ استقبال کنند. درواقع اپل در تلاش است تا با هدف گرفتن جامعه دانشجویان و دانش آموزان،آنان را به خریداران اصلی خود  تبدیل کند.

بسیار دور از ذهن خواهد بود که این محصول گران قیمت باشد . البته چندان خوشحال نباشید، چون به هر ترتیب کالاهای ساخت اپل به خودی خود دارای قیمت هایی قابل توجه هستند. اما با توجه به این که اشاره شد و این گوشی ویژه دانشجویان خواهد بود ، احتمالا قیمتی سرسام آور ندارد.

برخی از پیش بینی ها حکایت از آن دارند که در این محصول خبری از قابلیت امنیتی شناسایی هویت کاربر با بررسی چهره( فیس آی دی) و یا نمایشگر فوق دقیق نخواهد بود.بنابراین  ای پد نسل ششم ۲۰۱۸ جزء سری pro محسوب نمی شود، اما در آن از قلم اپل استفاده شده است. ابعاد این آی پد ۲۴۰ در ۱۶۹.۵ میلیمتر و وزن آن به ۴۶۹گرم خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ۲ بلندگو و کیفیت عکس های دوربین،  مشابه با دوربین های نسل پنجم آی پد اشاره کرد. حافظه این آی پد ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت است و قیمت مدل های مختلف آن از ۴۶۰ تا ۵۶۰ دلار است . نظر شما چیست ؟آیا این آی پد ارزش خریدن دارد؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید