نشانه هایی که خبر از پایان عمر گوشی هوشمندتان می دهند

0
640

کالاسودا_نشانه هایی را که خبر از پایان عمر گوشی هوشمندتان می دهد را می شناسید؟ اصلا چه نشانه هایی باید وجود داشته باشد تا بدانید که گوشی هوشمندتان مشکل پیدا کرده است؟

نشانه هایی متعددی وجود دارد که نشان می دهد گوشی هوشمند شما مشکل دارد  اما در این میان برخی  از نشانه هایی که عمومیت بیشتری دارند را معرفی خواهیم کرد.

درواقع اگرچه نشانه هایی که وضعیت گوشی هوشمند  شما را مشخص می کنند زیادند اما ما به نشانه هایی اصلی تمرکز می کنیم:

سیستم عامل از رده خارج

هنگامی که شرکت تولید کننده گوشی (مانند سامسونگ، سونی و …) از ارائه بروزرسانی برای سیستم عامل دستگاه سر باز می زند، چنین اتفاقی نشان دهنده فرا رسیدن زمان تعویض گوشی هوشمند است. دستگاهی که آپدیت های نرم افزاری برای آن در دسترس نباشد، امنیتش پایین آمده و گزینه مناسبی برای حملات هکرها به حساب می آید.

افت سرعت

یکی از نشانه هایی که در مشکل گوشی بسیار  رایج است، افت سرعت است.زمانی که دستگاه صرف می کند تا بالا آمده و آماده استفاده شود، برای برخی کاربران به یک کابوس تبدیل شده است. اگر سرعت سوییچ کردن بین اپلیکیشن ها یا پاسخ دادن به تماس در دستگاه شما تا حد زیادی پایین آمده، به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده تا به فکر یک محصول جدید باشید و از گجت قدیمی خود دل بکنید.

افت کیفیت عکس ها

افت کیفیت عکس ها می تواند برای برخی افراد مهم نباشد، اما برای بعضی دیگر می تواند دلیل مهمی برای فرا رسیدن زمان تعویض گوشی هوشمند به حساب آید.

باتری تمام کردن های مدام

باتری تمام کردن های مدام در دستگاه های دیجیتالی موضوع دیگری است که می تواند نشان دهنده یک مشکل بزرگ باشد.در صورت پایان یافتن عمر مفید باتری، می توانید نسبت به تعویض آن اقدام کنید، اما اگر این کار را چندین بار انجام داده اید، باید بگوییم که زمان تعویض گوشی هوشمند فرا رسیده است.

     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید