نصب اندروید 10روی آیفون

0
581

محققان استارت‌آپ Corellium  قصد دارند سیستم عامل اندروید 10 را روی گوشی‌های جدید آیفون نصب کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، آیفون سال به سال گوشی‌های جدید و پیشرفته‌ای را وارد بازار می‌کند. در این میان رقبایی دیگری مانند گوشی‌های اندرویدی نیز وجود دارند؛ اما آیفون به دلیل تعادل و سازگاری بیشتر بین سخت افزار و نرم افزار توانسته به یک انتخاب خوب تبدیل شود.

علیرغم خصوصیات و نقاط مثبت، iOS دارای محدودیت‌های خاصی است که باعث می‌شود محدودتر از اندروید باشد. آزادی که اندروید به ما ارائه می‌دهد بی نظیر است. اما، اگر بتوانیم اندروید را روی آیفون نصب کنیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

استفاده از سیستم عامل اندروید در آیفون چیز جدیدی نیست. یک دهه پیش، بنیانگذاران Corellium اندروید را در آیفون اصلی نصب کردند. اما در چند ساعت گذشته این محققان توانسته‌اند پروژه Sandcastle را منتشر کنند، پروژه‌ای که در آن موفق به دستیابی به غیرممکن‌ها شده‌اند: اندروید 10 در آیفون مدرن.

این یک پروژه سرگرم کننده نیست زیرا Corellium یک شرکت متخصص در زمینه مجازی سازی سیستم عامل‌های تلفن همراه است و قصد دارد از این طریق به اهداف بالاتری برسد.

هدف این کمپانی به وجود آورد چیزهای جدید در سخت افزار گوشی است. وقتی نرم افزار و سیستم عامل محدودیت‌ها و مرزهایی را ایجاد می‌کنند این محققان می‌توانند با آزمایش و تست نرم افزار بدون تأثیر سخت افزار فرصت‌های جدیدتری را به وجود بیاورند.

همانطور که می دانید آیفون کاربران خود را بسیار محدود می‌کند. شما در هنگام خرید آیفون به سخت افزار آن دسترسی دارید و با به کارگیری اندروید در آن می‌توانید این سخت افزار را در کنار آزادی اندروید در اختیار داشته باشید.

در حال حاضر این محصول در حال آزمایش و به صورت نسخه‌ی بتا است، خطاها، بی ثباتی‌ها و عدم اطمینان زیادی در مورد عملکرد آن وجود دارد و تا این زمان تنها اندروید برروی آیفون 7 اجرا شده است.

هدف این تیم نصب اندروید بر روی گوشی‌های آیفون 6 تا 11 است که در تصویر زیر پیشرفت فعلی آن نشان داده شده است.

حالا زمان آن رسیده که یک آیفون قدیمی را بردارید و اندروید را نصب کنید؟ البته این کار به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. گوشی‌های اندروید با عملکرد و سخت افزار خوبی در دسترس هستند که شما با خرید آن نیازی به فرایند نصب اندروید بر روی گوشی آیفون خود ندارید. اگر یک آیفون قدیمی دارید که از آن استفاده نمی‌کنید می‌توانید به صورت آزمایشی این کار را روی آن اجرا کنید. در این صورت بهتر است به وب سایت پروژه مراجعه کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها