نقد و بررسی حالت تاریک فیسبوک برای کاربران دسکتاپ

0
702

به نظر می‌رسد حالت تاریک فیسبوک عرضه شده برای کاربران دسکتاپ دارای طراحی خاص و ویژگی‌های جدیدی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل indianexpress، در حالی که مدتی از ارائه این ویژگی می‌گذرد، اکنون می‌توان با استناد به تجربه کامل در مورد آن نظر داد.

انتخاب این تم جدید به صورت دعوتنامه ارائه شد که از کاربر پرسید می‌خواهد طرح جدید را امتحان کند یا خیر. پس از نصب متوجه خواهید شد که طراحی به طور کامل تغییر نمی‌کند و تنها چشم نوازتر و واضح تر از گذشته شده است. حالت معمولی فیسبوک فضای سفید زیادی دارد و از این رو حالت تاریک آیکون‌ها را منظم‌تر نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد پانل‌های جلوی تایم لاین کمی گسترده‌تر از گذشته شده‌اند. همچنین پاپ آپ مسنجر عریض‌تر و از نظر استفاده راحت‌تر به نظر می‌رسد.

اعلان‌های مرتبط با فید و صفحات شما اکنون در گوشه سمت راست ظاهر و پس از مدتی محو می‌شوند. این تغییر به مذاق بسیاری خوش آمده است، به خصوص کاربرانی که ادمین بوده و مجبورند که چندین صفحه را مدیریت کنند. اما پنل سمت راست اکنون تبلیغاتی دارد که هرزگاهی به کاربر نشان داده می‌شود.

در کنار تب Watch ، Marketplace و Groups ، اکنون یک تب Gaming جدید نیز در بالا قرار دارد و به نظر می‌رسد روشی مناسب برای تبلیغ بازی‌ها و گیمرها است. همچنین ، استریم‌های پخش زنده نیز در این بخش وجود دارد. فیس بوک به وضوح در تلاش است تا برخی از کاربران جوان و همچنین تعامل آنها را به این پلتفرم برگرداند.

پنل سمت چپ نیز گزینه Go Live را ارائه می دهد تا کاربر بتواند گیم پلی خود را در معرض نمایش فالوئرهایش قرار دهد. به نظر می رسد این یک تغییر بسیار بزرگ در استراتژی از جانب مدیران فیسبوک مستقر در Menlo Park است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها