نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی ؛ خاص ترین محصول هواوی

0
956
نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی ؛ خاص ترین محصول هواوی

نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی یکی از موضوعاتی است که در چندماه اخیر مورد استقبال کاربران لپ تاپ های هوشمند و طرفداران هواوی قرار گرفته، از این رو امروز قصد داریم به نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی بپردازیم. برای نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی با ماه همراه باشید.

طراحی زیبا؛ بزرگترین نقطه قوت میت بوک ایکس پرو هواوی

در این بخش نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی را از طراحی بسیار زیبای این محصول آغاز می کنیم. هواوی برای این محصول شرایط بسیار خوبی را در نظر گرفته که در اولین نگاه کاملا مشخص است که با یک محصول با کلاس جهانی رو به رو هستیم. اولین موضوع که در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی با آن رو به رو هستیم بدنه فلزی و مات میت بوک ایکس پرو است.

بدنه ی این محصول ابعاد بسیار مناسبی دارد، به طور کلی ابعاد 217 در 304 میلی متر شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کند. در هنگام نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی در بخش ظاهری و در بخش پشتی می توان لوگوی هواوی اشاره کرد و در بخش پایینی نیز پایه های بسیار ظریفی طراحی شده است، نکته جالب در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی طراحی تمام درگاه ها در حاشیه های کناری این محصول بسیار جذاب است.

صفحه نمایش ؛ خاص برای سخت پسند ها

در بخش دوم نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی به بررسی صفحه نمایش می پردازیم. هواوی برای این محصول صفحه نمایش 13.9 اینچی را در نظر گرفته که باعث می شود در کنار زیبایی این محصول ابعاد مناسبی در اختیار کاربران قرار گیرد. در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی می توان به پنل LTPS این محصول توجه داشت که کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد، این صفحه نمایش از نسبت تصویر 3 به 2 و رزولوشن سه هزار در دو هزار بهره می برد. این موضوع شرایط بسیار جالبی را برای کاربران فراهم می کند. این نمایشگر می‌تواند میزان 124 درصد از محدوده رنگی sRGB را پوشش بدهد که در مقایسه با محصولات دیگر بازار که متوسط 111 دارند، رقمی عالی محسوب می شود.

صفحه نمایش این محصول لمسی است و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد، موضوع دیگری که در مورد این صفحه نمایش وجود دارد این موضوع است که این صفحه نمایش در بیشترین حالت 130 درجه باز می شود و همین موضوع استفاده از صفحه نمایش لمسی را برای کاربران محدود می کند.سخت افزار بسیار قدرتمند ؛ بررسی خاص ترین ویژگی ها در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی

سیستم عامل ویندوز 10 شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند

در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی و در بخش سیستم عامل از ویندوز 10 پشتیبانی می کند، البته این سیستم عامل یک موضوع ناراحت کننده دارد که این کمپانی چینی برای محصول جدید و گران قیمت خود از نسخه خانگی ویندوز 10 استفاده کرده که موجب نارضایتی کاربران شده است.

سخت افزار بسیار قدرتمند ؛ بررسی خاص ترین ویژگی ها در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی

بیشتر موضوع در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی به سخت افزار این محصول مربوط می شود. هواوی برای میت بوک ایکس پرو از پردازنده اینتل Core i7 نسل هشتم بهره می برد، این پردازنده به راحتی از پس تمام برنامه ها بر می آید.

در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی رم 16 گیگابایتی شرایط بسیار خاصی را برای کاربران فراهم می کند. در بخش حافظه داخلی نیز این کمپانی چینی شاهکار کرده و از حافظه داخلی های SSD با ظرفیت های 256 و 512 گیگابایتی استفاده کرده است.

موضوع دیگری که در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی مورد توجه قرار می گیرد کارت گرافیک این محصول است. در ابتدا بسیاری از کاربران انتظار داشتند که هواوی از کارت گرافیک گیمینگ استفاده کند اما این کمپانی چینی ترجیح داد وارد فاز استفاده از محصولات گیمینگ نشود و به همین دلیل به یک تراشه گرافیکی انویدیا جی فورس MX150 اکتفا کرد. البته با این پردازنده گرافیکی به راحتی می توان تمام بازی های گرافیکی را اجرا کرد.

میت بوک ایکس پرو ؛ یکی از گرانترین محصولات هواوی

در نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی قیمت یک موضوع بسیار هیجان انگیز است، هواوی برای این محصول بسیار جذاب قیمت 1500 دلاری را در نظر گرفته که شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. البته در انتهای نقد و بررسی میت بوک ایکس پرو هواوی این موضوع را باید یادآور شد که این محصول به صورت رسمی وارد بازار ایران نمی شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها