نمونه اولیه گوشی TCLبا نمایشگر سه گانه معرفی شد

0
190
نمونه اولیه گوشی TCLبا نمایشگر سه گانه معرفی شد

به تازگی گلکسی فولد سامسونگ روانه بازار شد. نمایشگر این دستگاه به سمت داخل خم می‌شود و در هنگام باز شدن، تبدیل به یک صفحه ۷.۳ اینچی می‌شود. گوشی تاشوی TCL با نمایشگر سه گانه نیز یکی دیگر از گوشی های تاشو است که در آینده عرضه می شود.

نمونه اولیه

گوشی تاشو دیگری که اواخر این ماه عرضه خواهد شد هواوی mate X  است که از نمایشگرهای تاشونده جلویی و پشتی استفاده می‌کند و در حالت کاملا باز به یک صفحه ۸ اینچی تبدیل می‌شوند. در حالیکه ما نمونه اولیه گوشی تاشوی شیائومی با یک نمایشگر تاشونده دوگانه را دیده‌ایم، امروز CNET گزارش داده است که TCL در حال کار روی نمونه اولیه گوشی خود با نمایشگر 3 گانه است.

نمونه اولیه

مشخصات

این شرکت که برخی از گوشی‌های بلک‌بری مانند Key2 و گوشی های سایز کوچک تحت لیسانس Palm را تولید می‌کند، در حال تلاش برای تبلیغ برند TCL برای محصولاتی به‌ غیر از دستگاه‌ های تلویزیون عرضه شده در خارج از چین است. در حال ‌حاضر، نمایشگر نمونه اولیه گوشی کار نمی‌کند.

با این‌حال، شاهد مشخصات فوق‌العاده‌ای مانند یک نمایشگر تقریبا ۱۰ اینچی (در حالت کاملا باز)، یک  دوربین چهارگانه و یک پورت USB-C بر روی آن هستیم. این گوشی در صورت ساخت، یک پرداخت رنگین‌کمانی خواهد داشت و شامل هیچ جک هدفونی نخواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها