نوآوری های زیمنس در نمایشگاه نفت و گاز

0
369

کالاسودا – همزمان با برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه نفت و گاز ایران، زیمنس نیز سبد محصولی گسترده خود از فناوریهای قابل اطمینان را، با هدف حمایت از توسعه صنعت نفت و گاز ایران، به نمایش می‌گذارد.

در این نمایشگاه که از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در تهران و با حضور مجرب‌ترین مهندسان و متخصصان این شرکت از سراسر دنیا برگزار می‌شود، زیمنس محصولات، خدمات و راه‌حل‌های خود را ارائه خواهد کرد.

ساموئل موریون،‌ مدیرعامل زیمنس در ایران در این‌باره گفت: «ما متعهد به توسعه پایدار بلندمدت در ایران هستیم. همزمان با تلاش کشور برای گسترش زیرساخت‌های نفت و گاز خود، زیمنس با استفاده از سبد منحصربه‌فرد فناوریهای هوشمندانه قابل اطمینان، نوآورانه، بهینه و هماهنگ با محیط‌زیست، در این برنامه مشارکت می‌کند.»

 وی اضافه کرد: «با سابقه نزدیک به ۱۵۰ سال حضور در ایران،‌ زیمنس می‌تواند برای بخش‌های مختلف اقتصاد ایران، ارزش صنعتی بیافریند و به انتقال تکنولوژی و دانش به ایران کمک کند. ما ایران و فرهنگ آن را به خوبی می‌شناسیم، نیازمندی‌های جامعه و مشتریان خود را درک می‌کنیم و مایل به مشارکت در توسعه ایران هستیم.»

زیمنس تکنولوژی و قابلیت خود را برای مشارکت در توسعه منابع جهانی، قابلیت اکتشاف در محیط‌های سخت، افزایش مصرف منابع غیرمتعارف و افزایش تولید از میدان‌های موجود، ثابت کرده است. با فناوری کارآمد و متناسب با نیاز، مشتریان زیمنس قادر خواهند بود تا از هزینه سرمایه استفاده بهینه کنند و همچنین هزینه‌های اجرایی را به حداقل و درآمد و سوددهی را به حداکثر برسانند، در حالی که عملکرد محیطی را در کارخانه بالا می‌برند. علاوه بر این، طیف کامل راه‌حل‌ها و محصولات زیمنس، برای کاربردهای بالادستی، میانی و پایین‌دستی در این صنعت مناسب هستند. در این میان، طرح مفهومی «نفت و گاز تمام الکتریک» زیمنس، تولید هیدروکربن‌های مضر را به سطحی حتی پاک‌تر،‌ بهینه‌تر و امن‌تر می‌رساند.

سبد محصولی زیمنس در ایران، به گزارش روابط عمومی زیمنس شامل فناوری تولید برق با بهره‌وری بالا، انتقال و توزیع و سرویس و خدمات انرژی، راه‌حل‌های حمل ‌ونقل نوآورانه برای شبکه ریلی و جاده‌ای نوین، فناوری هوشمند ساختمان برای زیرساخت شهری مدرن و بهینه، تکنولوژی و تولید انرژیهای تجدیدپذیر، بازیافت، تولید و انتقال آب و فناوری اتوماسیون هوشمند برای تولید با بهره‌وری بالا در صنعت ایران است.