نوت بوک جدید شیائومی مزین به تراشه های نسل هشتم اینتل

0
363

کالاسودا – به تازگی نمایشگاه Joy که در شانگهای برگزار شد، میزبان رونمایی از دو لپ تاپ جدید شیائومی بود که به اخرین تراشه های نسل هشتم اینتل مزین هستند.

 

پردازنده های قدرتمند

شیائومی مدل Notebook Pro GTX را با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD عرضه کرده است. در عین حال آن را به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز کرده است. دو سیستم متفاوت برای این لپ تاپ ها وجود دارد که یکی از آنها دارای پردازنده i7 – ۸۵۵۰U به همراه کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایت  و مموری دوگانه ۱۶ گیگابایتی ۲۴۰۰ مگاهرتز DDR4 به همراه یک کارت گرافیک NVidia GTX 1050 Max-Q و دیگری دارای یک تراشه اینتل i5 با ۸ گیگابایت رم است، بقیه ویژگی ها همانند مدل اول است.

 

ارتقا عملکرد سی پی یو

با توجه به معرفی رسمی، نسخه نوت بوک پرو جی تی ایکس همراه با حالت ارتقا عملکرد CPU، خلاقانه طراحی شده است. هنگامی که کارت گرافیک به صورت گسسته شروع به کار نکند، با تنظیم پارامترهای فرکانس توربو CPU، بهبود عملکرد بیست درصدی برای کاربران سیستم های سنگین را به ارمغان می آورد. شیائومی در تولید لوازم اصلی و جانبی در سال های اخیر بسیار موفق‌ عمل کرده است.

شیائومی لوازم کاربردی زیادی تولید کرده است که با اپلیکیشن‌ های گوشی موبایل کنترل می‌ شوند. اغلب محصولات شیائومی ظاهری مینیمال، تک ‌رنگ، شیک و مدرن دارند و کاربران بسیاری را جذب می کنند. این لپ تاپ نیز از نظر ظاهری بسیار شیک و جذاب است و انتظار می رود که کاربران زیادی را به خود جذب کند.

 

حل مشکل گرمایش

همه لپ تاپها از مشکل گرما رنج می برند، بنابراین شرکت تصمیم گرفته است تا یک تکنولوژی پیشرفته را  برای این حل مشکل ارائه دهد. از نظر میزان پراکندگی گرمایی، نسخه نوت بوک شیائومی ورژن GTX مجهز به یک فن دوگانه با تیغه های فلزی است که می تواند حجم هوا را به میزان ۳۸.۵ درصد افزایش دهد. ناحیه گرافیکی کارت نیز با یک لوله حرارتی دوگانه به طور موثر برای بهبود دمای سطح به کار گرفته می شود.

سرعت انتقال داده ها

همچنین یک کارت خوان حرفه ای UHS-II وجود دارد که سرعت انتقال آن می تواند به ۳۱۲ مگابایت بر ثانیه برسد و زمان وارد کردن اطلاعات داخلی دستگاه همانند عکسها به کامپیوتر بسیار کوتاه خواهد شد. از لحاظ قیمتگذاری نیز، این لپ تاپ با مشخصات پردازنده i5  و ۸ گیگابایت برم به مبلغ ۶۲۹۹ یوان ، در حالی که حافظه ۱۶ گیگابایتی و رم i7  به قیمت ۷۵۹۹ یوان به فروش می رسد که تاریخ فروش ان از ۱۶ آگوست آغاز خواهد شد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید