نوت بوک جدید شیائومی رونمایی شد

0
314

نوت بوک جدید شیائومی با قابلیت های منحصر به فرد رونمایی شد. می نوت بوک ایر نسخه 12.5 اینچی آخرین محصول از کمپانی مشهور چینی است که از پردازنده سری هشتم پردازنده های اینتل بهره می برد و از نسخه های قبلی قدرتمند تر است.
می نوت بوک ایر همان گونه که اعلام شد با رزولوشن 1080 در 190 ویک کیبورد بسیار زیبا تشکیل شده است که در یک قاب بسیار ظریف قرار دارد. کیبورد این محصول دارای نور پس زمینه است و در این محصول شاهد بلندگوی حرفه ای با فناوری صدای DTS هستیم.
می نوت بوک ایر شیائومی مانند محصولات دیگر این برند چینی در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش می شود. این محصول با پردازنده های سری هشتم Core i5 یا سری M3 به فروش می رسد و شیائومی برای این محصول 256 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی را در نظر گرفته است. پردازنده M3 قیمت پایین تری دارد و این نسخه قیمتی در حدود 596 دلار دارد و نسخه دیگر نیز 640 دلار به فروش خواهد رسید. شیائومی یک نسخه ارزان قیمت را نیز قصد دارد روانه بازار کند که 128 گیگابایت حافظه دارد و با قیمت 536 دلار به فروش می رسد.
می نوت بوک ایر ظاهر بسیار جذاب و یکپارچه ای دارد. این محصول تنها 1.07 گرم وزن داشته و از بدنه ی کاملا فلزی بهره می برد. نکته جالب در مورد این محصول ضخامت آن است که در حدود 12.9 میلی متر به نظر می رسد. شیائومی در مورد باتری این محصول اطلاعات زیادی منتشر نکرده اما به نظر می رسد این محصول سرعت شارژ بسیار بالایی داشته باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها