نوکیا از هدفون های وایرلس خود رونمایی کرد

0
799
نوکیا از هدفون های وایرلس خود رونمایی کرد

نوکیا از هدفون های وایرلس خود رونمایی کردکالاسودا – همانطور که نحوه اتصال به صورت وای فای و وایرلس در دنیا فراگیرتر می شود، این تکنولوژی به دیگر سخت افزارها مانند پد شارژ و حتی هدفون های وایرلس نیز گسترده شده است.

هدفون های وایرلس زیادی در دنیا وجود دارند که بدون نگرانی از اینکه دست و پا گیر شوند، می توانند صدایی مطلوب در عین راحتی برایتان فراهم کنند. نوکیا یکی از این شرکت هاست که هدفون های بی سیمی به نام True  و Pro Earphones  طراحی کرده است.

هدفون های ضدآب و ضد تعریق

در حالی که نوکیا 7.1 دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است، شرکت HMD یک هدست بی سیم برای کسانی که مایل به استفاده از این دستگاه به صورت وایرلس هستند، تولید کرده است. ایربادهای True Wireless تنها 5 گرم وزن دارند و ضد تعریق و ضد آب هستند. این ایربادها همراه با کیفی هستند که می تواند همزمان آنها را شارژ کند. با کمک این ایربادها شما می توانید تا 16 ساعت پخش صوتی داشته باشید.

نوکیا از هدفون های وایرلس خود رونمایی کرد

هدفون بی سیم Pro Earphones

هدفون بی سیم دیگر نوکیا Pro Earphones نام دارد که یک هدفون پشت گردنی است و آن نیز از ویژگی مغناطیسی هوشمند برخوردار است. قیمت هدفون True ، 130 یورو و هدفون Pro ؛ 70 یورو است.  این هدفون ها مغناطیسی هستند و در هنگام عدم استفاده نیاز به چسباندن به هم ندارند، چرا که مغناطیس انها را نزدیک هم نگه می دارد. همچنین می توانید آنها را خاموش کنید و سپس با جدا کردن آنها از یکدیگر دوباره روشن شان کنید. باتری این ایربادها 10 ساعت دوام را برای شما تضمین می کند. اگر به دنبال جایگزین هایی برای هدفون بی سیم خود هستید، ایربادهای نوکیا می تواند انتخاب جایگزین خوبی باشد.

استفاده مداوم از باتری

طبق گفته شرکت HMD، ایرباد True در صورت استفاده مداوم باتری بالای 3 و نیم ساعت و ایرباد Pro بالای 10 ساعت برای شما موسیقی پخش می کند. همچنین یک پایه شارژ نیز در کیس این محصول وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد با کمک این پایه شارژر تا 3 بار ایربادهای خود را شارژ کند. در واقع هدفون ها با قرار گرفتن در داخل این کیس شارژ می‌ شوند. هر کدام سه بار می‌ توانند با این کیس شارژ کامل شوند. همچنین این محصول دارای ویبره داخلی است که به شما اجازه می دهد هنگامی که تماسی برقرار شد از وجود آن مطلع شوید. از نظر قیمت گذاری نیز این محصول منطقی است و می تواند به رقیبی به ایرپاد های اپل و دیگر رقبای مطرح موجود در دنیا تبدیل شود.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها