دانلود ها

نوکیا به روز های خوش سال های گذشته بازگشت

کالاسودا – نوکیا به روز های خوش سال های گذشته بازگشته است . کمپانی اچ ام دی گلوبال در مدت رمان بسیار کوتاه ۱۸ ماهه توانست نوکیا را به جمع برترین برند های موبایل برساند. بر اساس گزارش های منتشر شده از فروش گوشی های هوشمند در سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ نوکیا بعد از مدت ها توانست در جمع برترین گوشی های موبایل قرار گیرد. در این رده بندی نوکیا توانست در کنار برند لنوو نهمین برند پرفروش گوشی های هوشمند در سراسر جهان خواهد شد.

این کمپانی بسیار دوست داشتنی که روزگاری اولین برند پرفروش گوشی های هوشمند بود در سه ماه اخیر توانسته  رشد بسیار خوبی را ایجاد کند. در حال حاضر نوکیا پشت سر برند لنوو ای قرار گرفته است که توانسته ۹.۹ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند البته این تعداد همراه با فروش برند موتورولا است. نگاه کردن به لیست پرفروش ترین برند های موبایل از چند جهت خواهد بود اما بدون شک رشد فروش برند ها هیجان انگیز ترین است که نشان می دهد کدام برند ها در آینده ایی نه چندان دور در بازار فروش موبایل خود نمایی خواهند کرد. نوکیا در عرض یک سال توانست تعداد چهار میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند که رشد بسیار خوبی را برای این برند ایجاد کرده است رشد ۷۸ درصدی این برند از جهتی زیاد منطقی نیست زیرا سال گذشته تنها در عرض چند ماه فروش این برند به ثبت رسید . به همین دلیل با رشد فروش برندی مانند هواوی قابل قیاس نیست که در طول سه ماه رشد ۴۱ درصدی را برای اولین بار تجربه کرد.

در این میان برخی برند ها رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند که برند تکنو با رشد ۵۹ درصدی فروش عملکرد موفی را تجربه کرد و همچنین شیائومی که به تازگی به جمع برترین ها پیوسته است رشد ۴۳ درصدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده است . البته لازم به یاد آوری است که برند وان پلاس نیز به نظر می رسد سریعترین رشد را در میان برند های دیگر موبایل پیش گرفته است که با توجه به تعداد کم گوشی های این برند بسیار قابل تحسین است.

البته در این میان برند های قدیمی تر بسیار بد عمل کرده اند سونی که از ده تولید کننده برتر گوشی موبایل خارج شده است و مشخص نیست چه آینده ایی برای این کمپانی در بخش موبایل رخ خواهد داد و الجی نیز وضعیت مشابهی دارد و نزدیک به ۲۳ درصد در مقایسه با سال گذشته فروش کمتری را تجربه کرده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

14 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش