نوکیا یا هوآوی؛ از کدام برند، گوشی میان رده بخریم؟

نوکیا یا هوآوی؟ این سوال در بازار ایران، این روزها بسیار مورد بررسی قرار می گیرد. این روزها کمپانی نوکیا شرایط خوبی را در بازار ایران تجربه می کند و  بیشتر گوشی های این برند در بازار ایران موجود است. از طرفی دیگر، هوآوی نیز همواره برترین انتخاب برای خرید گوشی های میان رده بوده است. حال قصد داریم به بررسی این دو برند در بخش گوشی های میان رده بپردازیم.

در شرایط فعلی اگر قصد خرید یک گوشی موبایل از برند نوکیا یا هوآوی را دارید، پیشنهاد می کنیم قدمت هر دو برند را کنار بگذارید. در گوشی های هوشمند فعلی نوکیا، هیچ ذهنیتی از گوشی های قدیمی اش برای کاربران تداعی نمی شود و نوکیای فعلی را باید در کنار برندهای چینی قرار دارد.

در شرایط فعلی، نوکیا 7 پلاس میان رده این برند محسوب می شود. این گوشی هوشمند در بازار ایران فروش بسیار خوبی را رقم زده و توانسته با استفاده از ویژگی های کاربردی، شرایط خوبی را برای کاربران رقم زند. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 4میلیون و 500هزار تومان در بازار ایران موجود است.

این گوشی موبایل شش اینچی در بخش دوربین عکاسی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم زده است. حضور دو لنز 12 مگاپیکسلی نیز شرایط بسیار مناسبی در مقابل سایر رقبا دارد. نوکیا در این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 660 استفاده کرده که به خوبی نیازهای کاربران را برطرف می کند.

نوکیا یا هوآوی؛ کفه ترازو به سمت هوآوی است؟

هوآوی در بازار ایران گوشی های پرتعدادی دارد و اگر گوشی های آنر را مد نظر قرار ندهیم، گوشی های سری نوآ هوآوی و میت 10 لایت میان رده های این برند محسوب می شوند. این روزها گوشی های سری نوآ شرایط خوبی را در بازار ایران تجربه می کنند. گوشی هوشمند نوآ 3 با بهره مندی از پردازنده کایرین 970 و 128 گیگابایت حافظه داخلی بدون شک قدرتمندترین میان رده موجود در بازار ایران به شمار می رود. گوشی هوشمند نوآ 3 در شرایط فعلی نقش تعیین کننده ای دارد و در بخش دوربین نیز لنزهای 16 و 24 مگاپیکسلی بسیار جالب توجه خواهد بود. از طرفی دیگر، اگر قصد خرید یک گوشی خوش قیمت را داشته باشید، میت 10 لایت هوآوی نیز انتخاب بسیار خوبی است.

این گوشی هوشمند 5.9 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 یکی از هیجان انگیزترین گوشی های موبایل به شمار می رود. این گوشی هوشمند که اولین میان رده سری میت هوآوی به شمار می رود، در سال 2018 یکی از پرفروش ترین گوشی های برند هوآوی محسوب می شود. حضور چهار لنز دوربین در این گوشی هوشمند یک خبر بسیار خوب برای کاربران به شمار می رود.

هر دو برند یاد شده در بخش خدمات پس از فروش شرایط مشابهی دارند. کاربران می توانند پس از خرید هرکدام از گوشی های این برندها تا 18 ماه از خدمات پس از فروش آنها بهره مند شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

14 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

7 روز پیش