نگاهی به «برترین‌های ماکسیم» در سال ۹۷

0
882

تنها یک سال و نیم از حضور سامانه درخواست خودرو ماکسیم در ایران می‌گذرد؛ اما در همین مدت کوتاه این شرکت توانسته خدمات حمل‌ونقل هوشمند را به بیش از ۸۰ شهر ایران عرضه کند.
بیشترین تعداد درخواست
در پایان سال ۹۷ آنالیزور‌های شرکت بین‌المللی ماکسیم آمار و ارقامی منتشر کردند که نشان می‌داد از میان بیش از ۸۰ شهر فعال تحت پوشش ماکسیم، بیشترین میانگین درخواست سفر در روز در شهر زاهدان انجام شده است. آمار گزارش‌شده نشان می‌دهد که ماکسیم به عنوان اولین سامانه درخواست خودرو هوشمند در شهرستان زاهدان، با استقبال خوبی از سوی شهروندان این شهر مواجه شده است. بعد از زاهدان، قم و اردبیل در رتبه دوم و سوم بیشترین تعداد درخواست سفر در روز قرار دارند.
بیشترین مسافت طی‌شده
طبق آمار منتشرشده، خودروهای ماکسیم بیشترین مسافت را در جابه‌جایی مسافر در شهر تهران پیموده‌اند و متوسط کیلومترهای طی‌شده در هر سفر در شهر تهران تقریباً 3 برابر میانگین کیلومترهای طی‌شده در دیگر شهرهای ایران است. از دیگر شهرهایی که در صدر بیشترین مسافت‌های طی‌شده قرار دارند، می‌توان به ترتیب به تبریز، قم، شیراز، اصفهان و مشهد اشاره کرد که به طور تقریبی مسافت پیموده‌شده در هر سفر در این شهرها 2 برابر میانگین شهرهای دیگر ایران است. کیلومترهای طی‌شده با ماکسیم نشان می‌دهند که با وجود کوتاه‌تر بودن مسیرهای درون‌شهری در این شهرها نسبت به تهران، نه فقط در پایتخت که در شهرستان‌ها نیز به طرز چشمگیری از فناوری حمل‌ونقل هوشمند استقبال شده است.
بیشترین خودروها
همچنین در سال گذشته، کاربران ماکسیم با احتمال بیشتری با خودروهای پراید، پژو ۴۰۵، سمند و تیبا به مقصد خود رسیدند؛ چرا که پراید بیشترین خودرو فعال ماکسیمی است و خودروهای پژو ۴۰۵، سمند و تیبا به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها